Sponsoring - sposób na uratowanie upadającej firmy

Propagowanie czyjejś marki przynosi namacalne korzyści. Czasami wystarczy do tego umieszczenie logo w określonym miejscu.

Publikacja: 05.08.2015 07:00

W sponsoringu przydają się czeki

W sponsoringu przydają się czeki

Foto: 123RF

Poszukiwanie alternatywnych sposobów promocji jest dziś dla firm koniecznością. Obok tradycyjnej reklamy, sprzedaży premiowej, loterii promocyjnych, coraz większym zainteresowaniem cieszy się sponsorowanie różnego rodzaju przedsięwzięć. Sponsoring zyskuje popularność dzięki obopólnym korzyściom, które ze sobą niesie. Jest jedną z form promocji masowej, której celem jest dotarcie do określonej grupy odbiorców i wsparcie wizerunku przedsiębiorstwa np. poprzez wzrost prestiżu, zyskanie popularności, a przez to zwiększenie zysków. Jest formą kreowania wizerunku. Sponsoring dąży do nawiązania kontaktu z grupą odbiorców poprzez kształtowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku sponsora, w pozornym oderwaniu od jego produktów, poprzez finansowanie określonych przedsięwzięć.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku