Sponsoring - sposób na uratowanie upadającej firmy

Propagowanie czyjejś marki przynosi namacalne korzyści. Czasami wystarczy do tego umieszczenie logo w określonym miejscu.

Publikacja: 05.08.2015 07:00

W sponsoringu przydają się czeki

W sponsoringu przydają się czeki

Foto: 123RF

Poszukiwanie alternatywnych sposobów promocji jest dziś dla firm koniecznością. Obok tradycyjnej reklamy, sprzedaży premiowej, loterii promocyjnych, coraz większym zainteresowaniem cieszy się sponsorowanie różnego rodzaju przedsięwzięć. Sponsoring zyskuje popularność dzięki obopólnym korzyściom, które ze sobą niesie. Jest jedną z form promocji masowej, której celem jest dotarcie do określonej grupy odbiorców i wsparcie wizerunku przedsiębiorstwa np. poprzez wzrost prestiżu, zyskanie popularności, a przez to zwiększenie zysków. Jest formą kreowania wizerunku. Sponsoring dąży do nawiązania kontaktu z grupą odbiorców poprzez kształtowanie i utrwalanie pozytywnego wizerunku sponsora, w pozornym oderwaniu od jego produktów, poprzez finansowanie określonych przedsięwzięć.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń