Aktualizacja: 05.06.2015 06:30 Publikacja: 05.06.2015 06:30
Foto: 123RF
Piotr T. wynajął lokal w galerii handlowej od spółki X. Przed zawarciem umowy najmu, na etapie negocjacji, był zapewniany przez spółkę, że sąsiadujące z nim lokale zostały wynajęte na sklepy oferujące konkretne luksusowe włoskie marki. Jeden z lokali miała zająć włoska pizzeria. Piotrowi T. zależało na takim sąsiedztwie, bo sam chciał otworzyć w galerii sklep z odzieżą i akcesoriami znanych włoskich marek. Jak twierdził, wybór takiej, a nie innej lokalizacji uzgadniał z dostawcami swoich towarów. Po otwarciu galerii okazało się jednak, że sklep Piotra T. sąsiaduje ze „zwykłymi" sklepami i zwykłym placem zabaw dla dzieci.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas