Aktualizacja: 16.08.2019 13:30 Publikacja: 16.08.2019 06:10
Foto: Adobe Stock
Na rynek pracy wkraczają obecnie osoby, którym niemal już od urodzenia towarzyszyły nowoczesne technologie. Ciągły dostęp do informacji, internet i media społecznościowe są dla nich naturalną, dobrze znaną rzeczywistością. Równocześnie przedstawiciele starszych pokoleń, których młodość przypadła na czasy bez stałej łączności, równie skutecznie korzystają z zasobów cyfrowego świata, intuicyjnie wykorzystując dostępne narzędzia komunikacyjne. W konsekwencji to nie data urodzenia, ale przyzwyczajenie do ciągłego dostępu do informacji, „podłączenie" do mediów i budowanie relacji on-line definiują dzisiejszych pracowników. Dla pracodawców cała generacja C (od ang. Connected – podłączony) jest wyzwaniem, ale też szansą na zbudowanie przewagi konkurencyjnej na rynku pracy.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas