Kara za aptekarski program lojalnościowy

Zabroniona jest każda reklama aptek i ich działalności, jeżeli nie jest informacją o ich lokalizacji i godzinach otwarcia.

Publikacja: 18.03.2015 02:00

Kara za aptekarski program lojalnościowy

Foto: www.sxc.hu

Spór w sprawie dotyczył decyzji nakazującej spółce zaprzestanie prowadzenia reklamy działalności apteki oraz nakładającej karę pieniężną.

Z akt sprawy wynikało, że w lutym 2012 r. wpłynęło zgłoszenie dotyczące prowadzenia w aptekach działań polegających na premiowaniu pacjentów. Polegało to na tym, że za dokonane zakupy przyznawane im były punkty, za które mogli kupić inne produkty w cenach promocyjnych. W zgłoszeniu wskazano, że taka praktyka powinna być uznana za niedozwoloną reklamę apteki.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku