W dniach 26-27 marca 2015 r. w Warszawie odbędzie się seminarium poświęcone zagadnieniom partnerstwa publiczno-prywatnego. Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób, które w ramach firmy zajmują się zamówieniami publicznymi lub relacjami z sektorem publicznym i pozyskiwaniem zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji. W szczególności udziałem w nim powinny być zainteresowane osoby zarządzające sprzedażą, tworzące strategię firmy oraz prawnicy.

W trakcie szkolenia będzie można zapoznać się z przebiegiem procesu realizacji inwestycji w formule partnerstwa publiczno-prywatnego, począwszy od uwarunkowań legislacyjnych dotyczących partnerstwa, poprzez zadania stron współpracy – strony publicznej i prywatnej, ze szczególnym uwzględnieniem uprawnień i obowiązków inwestorów oraz poprzez zagadnienia dotyczące zarządzania projektem ppp. Podczas seminarium każdy przedsiębiorca będzie miał także możliwość skonsultowania z ekspertami prowadzącymi seminarium szans swojej firmy na uczestnictwo w rynku ppp. Zdobyta podczas seminariów regionalnych wiedza to szansa dla przedsiębiorców na podniesienie konkurencyjności prowadzonej przez nich działalności.

Udział w seminarium jest całkowicie bezpłatny. Organizator zapewnia materiały z omawianymi podczas seminarium zagadnieniami, wyżywienie oraz nocleg-jeśli zaistnieje taka potrzeba. Na zakończenie seminarium każdy z uczestników otrzyma imienne zaświadczenie o uczestnictwie potwierdzone przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Instytut Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. Natomiast przedsiębiorstwo otrzyma zaświadczenie o wysokości udzielonej pomocy publicznej w związku z uczestnictwem pracownika w seminarium współfinansowanym z funduszy europejskich.

Seminarium odbędzie się w Hotelu Czerniewski przy ul. Jutrzenki 119 w Warszawie. Formularz zgłoszeniowy oraz program seminarium znajduje się na stronie PARP.

Jest ono organizowane przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i Instytut PPP w ramach tzw. projektu systemowego PARP „Partnerstwo publiczno-prywatne".

Reklama
Reklama