Enterprise Europe Network organizuje kolejne seminarium z cyklu „Europejskie Przedsiębiorstwo". Tym razem będzie ono poświęcone wykorzystaniu Internetu jako narzędzia promocji eksportu. W jego trakcie poruszane będą zagadnienia dotyczące m.in.:

- analizy potencjału rynkowego produktu (usługi) na wybranych rynkach UE,

- zastosowania narzędzi analitycznych w planowaniu wejścia na wybrany rynek,

- emisji banerów informacyjnych na portalach i forach dyskusyjnych,

- zamieszczania reklam w mediach społecznościowych oraz na najpopularniejszych portalach przeznaczonych do poszerzania kontaktów zawodowych,

- weryfikowania rezultatów działań informacyjno-promocyjnych na podstawie raportów analitycznych generowanych przez wyszukiwarki.

Spotkanie poprowadzi Marcin Stojak, absolwent Kingston University oraz Uniwersytetu Wrocławskiego, specjalista z zakresu marketingu cyfrowego, wspólnik w londyńskiej agencji marketingu międzynarodowego Berry Fish Ltd.

Szkolenie skierowane jest do przedsiębiorców z sektora MSP, przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu, uczelni wyższych i start-upów, a także osób zamierzających rozpocząć prowadzenie działalności gospodarczej. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, o przyjęciu na seminarium decyduje kolejność zgłoszeń. Warto jeszcze podkreślić, że pierwszeństwo w udziale w seminarium mają przedsiębiorcy z regionów: mazowieckiego, łódzkiego, kujawsko-pomorskiego oraz pomorskiego.

Zgłoszenia na seminarium można dokonać do 27 października. W tym celu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, który znajduje się na stronie Enterprise Europe Network.

Samo spotkanie odbędzie się 29 października w Warszawie, w sali „Srebrnej" w JM Hotelu, ul. Grzybowska 45, w godz. 09:30-14:30.