Aktualizacja: 28.07.2018 07:30 Publikacja: 28.07.2018 07:30
Foto: 123RF
Jest słowo-klucz, czynnik w komunikacji biznesowej, który jest jednocześnie najistotniejszy i najczęściej pomijany: otwartość. Jak ją rozumiemy? Chodzi nie tylko o jasne i szczere precyzowanie komunikatów, które się wysyła. Przede wszystkim chodzi o autentyczną chęć otrzymywania feedbacku od osób z którymi się rozmawia. Dlaczego tak o nią trudno w polskich firmach?
Przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w domu może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów prawie po...
Zespół deregulacyjny Rafała Brzoski po pierwszym etapie działania ogłasza sukces: około 60 proc. jego propozycji...
Eksperci nie mają wątpliwości: deregulacja to niezwykle ważny proces, jednak ofensywa legislacyjna, którą rząd p...
Projekt ustawy o certyfikacji wykonawców zamówień publicznych zostanie skorygowany.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas