Jak przekonać pracowników, że ich zdanie jest ważne

Komunikacja w firmie jest istotna.W pracy komunikowanie się ludzi trwa bez przerwy. Wykorzystujemy do tego różne formy, sposoby, narzędzia i nośniki. Dzwonimy, mailujemy, rozmawiamy, negocjujemy, prezentujemy opinie, delegujemy, prowadzimy zebrania. Tylko dlaczego, skoro mamy tyle różnych narzędzi i tak wiele źródeł wiedzy wciąż, dochodzi do nieporozumień powodowanych złą komunikacją?

Publikacja: 28.07.2018 07:30

Jak przekonać pracowników, że ich zdanie jest ważne

Foto: 123RF

Jest słowo-klucz, czynnik w komunikacji biznesowej, który jest jednocześnie najistotniejszy i najczęściej pomijany: otwartość. Jak ją rozumiemy? Chodzi nie tylko o jasne i szczere precyzowanie komunikatów, które się wysyła. Przede wszystkim chodzi o autentyczną chęć otrzymywania feedbacku od osób z którymi się rozmawia. Dlaczego tak o nią trudno w polskich firmach?

Jak to wygląda w pracy

Pozostało jeszcze 87% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Legislacja gospodarcza w stylu słabej drużyny futbolowej
Prawo w firmie
"Rzeczpospolita" znów liderem w kwestii własności intelektualnej
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego