Dotacje unijne: poprzez design do atrakcyjnych produktów i nowych klientów

Aby firma miała większą swobodę w określaniu ceny własnych wyrobów, jej produkty muszą się wyróżniać na tle konkurencji. A przynajmniej klientom tak powinno się wydawać. Drogą do tego może być ciekawe wzornictwo i lepsza funkcjonalność.

Publikacja: 20.07.2018 02:00

Dotacje unijne: poprzez design do atrakcyjnych produktów i nowych klientów

Foto: Fotolia.com

Mnogość firm i otwarta gospodarka sprawiają, że wielu przedsiębiorców porusza się na bardzo konkurencyjnym rynku. Na takim, gdzie mamy wielu dostawców podobnych wyrobów i usług. Jeżeli właśnie na takim rynku działa przedsiębiorca, to prowadzenie dowolnej polityki cenowej ma swoje ograniczenia. Jeżeli przedsiębiorca musi się liczyć z silną konkurencją, nie może sobie pozwolić na dowolne manipulowanie ceną, a w szczególności jej zwiększanie, ponieważ grozi mu to utratą klientów.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Reklama
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Reklama
Reklama