Dotacje unijne: poprzez design do atrakcyjnych produktów i nowych klientów

Aby firma miała większą swobodę w określaniu ceny własnych wyrobów, jej produkty muszą się wyróżniać na tle konkurencji. A przynajmniej klientom tak powinno się wydawać. Drogą do tego może być ciekawe wzornictwo i lepsza funkcjonalność.

Publikacja: 20.07.2018 02:00

Dotacje unijne: poprzez design do atrakcyjnych produktów i nowych klientów

Foto: Fotolia.com

Mnogość firm i otwarta gospodarka sprawiają, że wielu przedsiębiorców porusza się na bardzo konkurencyjnym rynku. Na takim, gdzie mamy wielu dostawców podobnych wyrobów i usług. Jeżeli właśnie na takim rynku działa przedsiębiorca, to prowadzenie dowolnej polityki cenowej ma swoje ograniczenia. Jeżeli przedsiębiorca musi się liczyć z silną konkurencją, nie może sobie pozwolić na dowolne manipulowanie ceną, a w szczególności jej zwiększanie, ponieważ grozi mu to utratą klientów.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji
Prawo w firmie
Najlepsze studia MBA w Polsce. Wyniki rankingu Perspektywy 2025
Prawo w firmie
Dialog między zamawiającymi a wykonawcami to priorytet. Debata "Rzeczpospolitej"
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie