Reklama

Obostrzenia od 20 marca: Biznes już ma pomysły na lockdown

Ograniczenia antycovidowe w całej Polsce ogłosił w środę minister zdrowia. Przedsiębiorcy już myślą, co zrobić, by przetrwać. Zamiast solariów pojawią się miejsca do terapii światłem czy pokoje hotelowe wynajmowane jako schowki na bagaże.

Aktualizacja: 18.03.2021 08:31 Publikacja: 17.03.2021 17:51

Nowe obostrzenia od 20 marca: Biznes już ma pomysły na lockdown

Nowe obostrzenia od 20 marca: Biznes już ma pomysły na lockdown

Foto: AdobeStock

Do Warmii i Mazur, Pomorza, Mazowsza oraz Lubuskiego dołącza reszta kraju. Mamy kolejny lockdown do 9 kwietnia. Licząc się z takimi zmianami, przedsiębiorcy szukają sposobów, by nie zamykać działalności. Liczą się z karami sanepidu (nawet do 30 tys. zł). Zapowiadają jednak, że broni nie złożą i będą się odwoływać do sądu. A wyroki w sprawie łamania obostrzeń i zakazów napawają ich optymizmem.

Sklepy w województwach objętych lockdownem rozszerzyły w ostatnich dniach swoją działalność o usługi, które mogą być świadczone mimo zamknięcia. I tak, w sklepach z dodatkami do domu pojawia się np. specjalny dział dla zwierząt (te sklepy mogą być otwarte w czasie lockdownu) lub punkt usługowy – minipralnia czy drogeria.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Prawo w firmie
Paradoks deregulacji: produkcja prawa rośnie, firmy mają kłopot
Prawo w firmie
Krzysztof Sikora, Mateusz Mintzberg: Koniec tymczasowości – kontrola inwestycji zagranicznych (FDI) na stałe w Polsce
Prawo w firmie
Zaufanie w biznesie ma swoją cenę. Niestety, niezbyt wysoką
Materiał Promocyjny
Firmy coraz częściej stawiają na prestiż
Reklama
Reklama
Reklama