Reklama

NSA: przy rejestracji znaku towarowego trzeba wziąć pod uwagę renomę

Spółka z Reguł nie miała prawa zarejestrować znaku towarowego „A ADORATION” – uznał Naczelny Sąd Administracyjny.

Aktualizacja: 26.07.2017 11:21 Publikacja: 26.07.2017 11:11

NSA: przy rejestracji znaku towarowego trzeba wziąć pod uwagę renomę

Foto: 123RF

W marcu 2012 roku do polskiego Urzędu Patentowego RP wpłynął sprzeciw Parfums Christian Dior z Paryża wobec decyzji o udzieleniu prawa ochronnego na znak towarowy "A ADORATION" na rzecz spółki z siedzibą w podwarszawskich Regułach.

Znak towarowy został zgłoszony z przeznaczeniem do oznaczania takich towarów jak: cienie do powiek, róże do policzków, tusze do rzęs, pomadki do ust, błyszczyki do ust, konturówki do ust, konturówki do brwi, konturówki do oczu, pudry prasowane, fluidy, podkłady pod makijaż, lakiery do paznokci, kosmetyki do pielęgnacji paznokci.

Pozostało jeszcze 88% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Zamówienia publiczne nie dla firm z Chin czy Turcji. Nowe prawo już obowiązuje
Prawo w firmie
Więcej zamówień z wolnej ręki. Zmiany w zamówieniach publicznych
Prawo w firmie
Czy skargę do sądu na decyzję skarbówki można złożyć przez e-Doręczenia?
Prawo w firmie
AI Act. Zaczęła obowiązywać jedna z najbardziej kontrowersyjnych części rozporządzenia
Prawo w firmie
Nowa ustawa sankcyjna nie pozwoli spryciarzom na zakazany handel z Rosji
Reklama
Reklama
Reklama