Aktualizacja: 09.05.2017 07:35 Publikacja: 09.05.2017 07:35
Foto: www.sxc.hu
Osoba zajmująca się promocją swojego sławnego małżonka rozlicza się jak przedsiębiorca. Tak wynika z interpretacji dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej.
Wystąpiła o nią kobieta prowadząca agencję reklamową. Zajmuje się promowaniem sławnych osób. Zawarła nieodpłatną umowę o współpracy z mężem, znanym aktorem. Z kontraktu wynika, że może korzystać z prawa do jego wizerunku i komercjalizować go, m.in. poprzez prowadzenie działań marketingowo-reklamowych, mających na celu rozpowszechnianie i utrwalanie rozpoznawalności. Jej obowiązkiem jest również dbanie o dobre imię aktora.
Związki zawodowe najwięcej członków pozyskują w pierwszym roku od utworzenia zakładowej organizacji związkowej....
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas