Podczas tegorocznej edycji targów CILIE, podobnie jak w latach ubiegłych, Wydział Promocji Handlu i Inwestycji w Szanghaju będzie operatorem pawilonu narodowego o powierzchni 36 m2, który nieodpłatnie odda do dyspozycji polskim przedsiębiorstwom i dystrybutorom polskich produktów.
Podobnie jak w poprzednich latach wystawa jest podzielona na poniższe kategorie produktowe:
- Hall Narodowy i Regionalny: Prezentacja przedstawicielstw narodowych w Chinach (min. Agencje Turystyczne, Konsulaty itp.) oraz produktów związanych z wypoczynkiem i rekreacją z danych krajów świata
- Turystyka i Produkty Powiązane: Produkty przemysłu turystycznego, odzież i akcesoria, produkty rzemiosła artystycznego.
- Kultura i Produkty Powiązane: Meble, różne rodzaje biżuterii, jadeit i produkty rzemiosła ręcznego.
- Sport i Produkty związane ze zdrowiem: Produkty sportowe, produkty ochrony zdrowia, produkty związane z rekreacją i wypoczynkiem na świeżym powietrzu, usługi związane z utrzymaniem kondycji fizycznej i z fitnessem.
- Promocja obiektów turystycznych i gastronomicznych: Hostele, restauracje, domy opieki osób starszych.
Przedsiębiorcy mogą liczyć na pomoc, wiedzę, kontakty i wsparcie WPHI Szanghaj, a także na bezpłatne wykorzystanie stanowiska do prezentacji swoich ofert oraz prowadzenia rozmów biznesowych. Podczas targów mogą być prezentowane zarówno produkty branży turystycznej, artykuły spożywcze, jak i produkty przemysłu biżuteryjnego.
Przedsiębiorcy zainteresowaniu udziałem w tym wydarzeniu znajdą więcej informacji i ważne dane kontaktowe na stronie ośrodka Enterprise Europe Network przy Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.