Wydatków na nową aranżację biura nie można wrzucić w koszty

Skarbówki nie zgodziła się na rozliczenie w podatkowych kosztach wydatków na aranżację pomieszczeń biurowych, która ma poprawić efektywność pracowników.

Publikacja: 15.09.2022 19:02

Wydatków na nową aranżację biura nie można wrzucić w koszty

Foto: Adobe Stock

mat

O interpretację wystąpiła spółka działająca w branży informatycznej, która chce odświeżyć wygląd swojego biura, co ma natchnąć pracowników nową energią i ochronić przed wypaleniem zawodowym.

Firma argumentowała, że nowy wystrój wnętrz zmniejszy poziom stresu wśród pracowników. Poprawi ich efektywność, kreatywność i motywację do pracy. Będzie to miało korzystny wpływ na wyniki finansowe spółki, co zabezpieczy możliwość prowadzenia dalszej działalności gospodarczej.

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Prawo w firmie
Podwykonawstwo a prawo zamówień publicznych. Co mówi orzecznictwo KIO?
Prawo w firmie
EUDR nabiera coraz wyraźniejszych kształtów. Co zakłada unijna regulacja?
Prawo w firmie
Komisja Europejska zaskarżyła Polskę do TSUE. Chodzi o minimalny podatek dochodowy
Prawo w firmie
Należyta staranność to nie bat na przedsiębiorców
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Prawo w firmie
Czy kupowanie fałszywych opinii w internecie da korzyści podatkowe?