Reklama
Rozwiń

Wydatków na nową aranżację biura nie można wrzucić w koszty

Skarbówki nie zgodziła się na rozliczenie w podatkowych kosztach wydatków na aranżację pomieszczeń biurowych, która ma poprawić efektywność pracowników.

Publikacja: 15.09.2022 19:02

Wydatków na nową aranżację biura nie można wrzucić w koszty

Foto: Adobe Stock

mat

O interpretację wystąpiła spółka działająca w branży informatycznej, która chce odświeżyć wygląd swojego biura, co ma natchnąć pracowników nową energią i ochronić przed wypaleniem zawodowym.

Firma argumentowała, że nowy wystrój wnętrz zmniejszy poziom stresu wśród pracowników. Poprawi ich efektywność, kreatywność i motywację do pracy. Będzie to miało korzystny wpływ na wyniki finansowe spółki, co zabezpieczy możliwość prowadzenia dalszej działalności gospodarczej.

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
Układy zbiorowe. Jest dobry sposób na ich upowszechnienie
Prawo w firmie
Przełomowy wyrok TSUE w sprawie odpowiedzialności zarządu za podatki spółki
Prawo w firmie
Co obejmie deregulacja? Zespół Brzoski może wrócić do gotowych projektów
Prawo w firmie
Zlikwidują Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców? Jest oświadczenie
Prawo w firmie
Rząd wytoczy groźną broń przeciw szarej strefie. Dotknie rynku odzieży, obuwia i betonu
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Prawo w firmie
„Sprawdzamy”. Zespół Rafała Brzoski przedstawił propozycje zmian prawnych
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń