Reklama

Wydatków na nową aranżację biura nie można wrzucić w koszty

Skarbówki nie zgodziła się na rozliczenie w podatkowych kosztach wydatków na aranżację pomieszczeń biurowych, która ma poprawić efektywność pracowników.

Publikacja: 15.09.2022 19:02

Wydatków na nową aranżację biura nie można wrzucić w koszty

Foto: Adobe Stock

mat

O interpretację wystąpiła spółka działająca w branży informatycznej, która chce odświeżyć wygląd swojego biura, co ma natchnąć pracowników nową energią i ochronić przed wypaleniem zawodowym.

Firma argumentowała, że nowy wystrój wnętrz zmniejszy poziom stresu wśród pracowników. Poprawi ich efektywność, kreatywność i motywację do pracy. Będzie to miało korzystny wpływ na wyniki finansowe spółki, co zabezpieczy możliwość prowadzenia dalszej działalności gospodarczej.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Prawo w firmie
Weszła w życie ustawa zawierająca pierwszy pakiet rozwiązań deregulacyjnych
Prawo w firmie
Deregulacja idzie pełną parą. Co już jest gotowe, co czeka w kolejce
Prawo w firmie
Adam Zakrzewski: Zmiany, na które czekał rynek mieszkaniowy
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama