Aktualizacja: 03.06.2025 18:04 Publikacja: 28.04.2023 10:17
Foto: Adobe Stock
O interpretację wystąpiła spółka z branży paliwowej, która swoim kontrahentom - franczyzobiorcom, ajentom, usługodawcom - daje różnego rodzaju prezenty, w tym m.in. alkohol (jest przekazywany w opakowania z logo firmy). Spółka chciała się dowiedzieć, czy wydatki na tego rodzaju prezenty może rozliczyć w podatkowych kosztach. Jak argumentowała, prezenty z logo reklamują jej markę. Dzięki temu jest bardziej rozpoznawalna na rynku i poszerza grono kontrahentów, co przekłada się na przychody.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas