Reklama
Rozwiń

Przedsiębiorca musi reagować, gdy kierowcy łamią przepisy

Właściwa organizacja i dyscyplina pracy obejmuje nie tylko przeprowadzanie szkoleń pracowników czy niezachęcanie ich poprzez system wynagradzania do naruszania obowiązującego czasu pracy. To także stały, wnikliwy nadzór nad zatrudnionymi i wykrywanie ewentualnych naruszeń.

Aktualizacja: 21.02.2016 11:56 Publikacja: 21.02.2016 11:30

Przedsiębiorca musi reagować, gdy kierowcy łamią przepisy

Foto: www.sxc.hu

Sprawa dotyczyła kary nałożonej na przedsiębiorcę prowadzącego firmę transportową po kontroli w jego firmie. W jej wyniku stwierdzono liczne naruszenia przepisów ustawy o transporcie drogowym i unijnych. Całość zebranego materiału dowodowego wskazała na złą organizację pracy kierowców w firmie.

Zabrakło nadzoru

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego
Prawo w firmie
Rządowa deregulacja w Sejmie. Szybkie tempo prac i krytyka opozycji