Aktualizacja: 17.01.2016 14:28 Publikacja: 17.01.2016 14:28
Dysponowanie szeroką bazą danych osobowych i jej efektywne wykorzystanie, także w działalności marketingowej, to dla wielu firm niemal podstawa działania. Taka przez laty budowana baza może być nieocenionym źródłem informacji o jej klientach.
Jednak nawet, gdy przedsiębiorca tylko sporadycznie ma kontakt z osobami fizycznymi występującymi w roli klientów, to i tak w świetle prawa może zostać uznany za administratora danych. Może nie mieć znaczenia, jak duża jest baza danych i jak szczegółowe informacje zawiera. I tak przedsiębiorca będzie zobowiązany do stosowania wymogów zawartych w przepisach, w szczególności ustawy o ochronie danych osobowych i wydanych do niej aktów wykonawczych.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas