Aktualizacja: 23.11.2015 17:40 Publikacja: 23.11.2015 17:40
Foto: 123RF
Dokładne informowanie klientów o ich prawach i zrozumiałe zapisy w umowach mogą ustrzec firmy przed pozwami, jakie trafiają do sądów. Ponadto, jeśli przy rozwiązywaniu umowy pojawią się problemy, konsument w przyszłości może już nie skorzystać z usług danego przedsiębiorcy.
Mariola P. rozwiązała umowę ze spółką Vectra. Skorzystała z okazji, gdyż firma zmieniała regulamin, dzięki czemu nie trzeba było czekać do zakończenia okresu, na jaki została podpisana umowa. W piśmie do przedsiębiorcy poprosiła o wskazanie, do kiedy ma oddać urządzenia, które służyły jej do odbioru telewizji i korzystania z internetu. Informacji tej nie dostała. A kolejny kontakt z firmą związany był z koniecznością zapłaty dwóch kar. Jednej za spóźnione oddanie urządzeń w wysokości 120 zł, a drugiej za ich nieoddanie – 670 zł.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas