Aktualizacja: 26.08.2015 02:00 Publikacja: 26.08.2015 02:00
Foto: 123RF
Z takim zarzutem spotkała się jedna z firm działających na rynku klubów fitness. Wprowadziła ona zmiany w cenniku, podnosząc opłaty za członkostwo. Informacje o tym pojawiły się w formie ogłoszeń wywieszonych w recepcjach i szatniach klubów. Tymczasem, zgodnie z przepisami, nowe wzorce regulaminu powinny być doręczone każdemu klientowi. W związku z tym wywodzenie przez firmę skutków prawnych z wzorców umowy wprowadzających podwyżkę opłat abonamentowych, które nie zostały konsumentom doręczone w czasie trwania stosunku umownego, może stanowić nieuczciwą praktykę rynkową oraz godzić w zbiorowe interesy konsumentów.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas