Aktualizacja: 27.01.2015 05:40 Publikacja: 27.01.2015 05:40
Foto: www.sxc.hu
Jeśli pracownika długo lub często nie ma w firmie, trudniej jej funkcjonować. Na ten czas pracodawca musi albo zatrudnić nową osobę, albo zwiększyć obciążenie stałej załogi. To zaś oznacza dodatkowe koszty, bo trzeba zapłacić wynagrodzenie za czas nieobecności w pracy choremu oraz jego zastępcy.
Rodzi to także problemy organizacyjne. Polegają one na przesuwaniu pracowników na stanowisko nieobecnej osoby, ich przeszkoleniu w zakresie obowiązków nieobecnego, zmianie podziału zadań.
Rządowy pakiet deregulacyjny ma uprościć życie przedsiębiorcom. Sejmowa opozycja zauważa, że likwiduje niewiele...
Perspektywy opublikowały wyniki kolejnego rankingu programów MBA, czyli studiów kształcących menedżerów. "Złotą...
Współpraca podmiotów państwowych i samorządowych z sektorem prywatnym jest kluczowa dla zwiększenia efektywności...
Pieniądze publiczne powinny poprawiać płace i warunki pracy zatrudnionych – wynika z ogólnoeuropejskiego badania.
Członkowie zarządu będą mogli realnie bronić się w postępowaniach o przeniesienie na nich odpowiedzialności za p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas