Reklama
Rozwiń

Umowa o promocję leku nie była umową o dzieło

Charakteru umowy o dzieło nie określa jej nazwa, lecz treść i warunki wykonywania.

Publikacja: 22.02.2021 07:12

Umowa o promocję leku nie była umową o dzieło

Foto: AdobeStock

Przekonała się o tym spółka, która zawarła umowę, nazwaną umowa o dzieło, dotyczącą promocji leku produkowanego przez firmę.

Organy Narodowego Funduszu Zdrowia ustaliły, że Iwona Z. (dane zmienione) zobowiązała się, na podstawie tej umowy, do wygłoszenia w ramach spotkania panelowego ekspertów naukowego wykładu o właściwościach klinicznych leku produkowanego przez spółkę. Firma, z którą podpisała umowę, wytwarza leki, kosmetyki i wyroby medyczne oraz prowadzi działania marketingowe służące wprowadzaniu do obrotu produktów leczniczych.

Pozostało jeszcze 80% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Twoje wsparcie decyzji biznesowych i pomoc w codziennej pracy.
Interpretacje ważnych zmian prawa, raporty ekonomiczne, analizy rynku, porady i praktyczne wskazówki ekspertów „Rzeczpospolitej”.
Prawo w firmie
40 proc. opłat za mieszkanie w kosztach biznesu? Jest to możliwe
Prawo w firmie
Deregulacja po 100 dniach: rząd przyjął większość postulatów zespołu Brzoski
Prawo w firmie
Ofensywa deregulacyjna zdenerwowała biznes. „Trudno to wszystko śledzić”
Prawo w firmie
Prezes Urzędu Zamówień Publicznych z nowym zadaniem
Prawo w firmie
Jak odejść ze związku zawodowego