Aktualizacja: 01.12.2016 04:40 Publikacja: 01.12.2016 04:40
Foto: 123RF
Sprzedaż wyposażenia i środków trwałych generuje przychód z pozarolniczej działalności gospodarczej. Odpłatne zbycie ruchomości firmy wymaga odpowiedniego udokumentowania i zaksięgowania. W tej materii łatwo o popełnienie błędu, ponieważ przedsiębiorca musi się wykazać znajomością wielu różnych aktów prawnych odnoszących się do tego zagadnienia, m.in. ustaw o podatkach dochodowych, ustawy o VAT, rozporządzeń regulujących prowadzenie dokumentacji rachunkowej, a także przepisów regulujących obowiązek ewidencjonowania za pomocą kasy rejestrującej.
Będzie możliwość wystawiania faktur poza KSeF, gdy zawiedzie elektryczność i wi-fi. To jedna z opcji w projekcie...
Ministerstwo Finansów przedstawiło plan wdrożenia obowiązkowego systemu KSeF. To rewolucyjna zmiana dla przedsię...
Nowoczesne technologie działają szybko i efektywnie. Ale w świecie księgowości są problemy, które musi rozwiązać...
Ustawa o VAT już nie będzie modyfikowana pod kątem e-faktur. Eksperci radzą, aby szykować się na nowe rozwiązania.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Duże firmy zdają sobie sprawę z rewolucji, jaką przyniesie KSeF, ale niewiele z nich podjęło już przygotowania o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas