Aktualizacja: 28.01.2016 04:40 Publikacja: 28.01.2016 04:40
Foto: www.sxc.hu
Prowadzę własną działalność gospodarczą i rozliczam się na podstawie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Zamierzam zatrudnić pracowników na umowę o pracę i na zlecenie. Czy muszę prowadzić w związku z tym jakąś szczególną dokumentację? – pyta czytelniczka.
Podatnicy rozliczający się na podstawie podatkowej księgi przychodów i rozchodów podlegają uproszczonym obowiązkom podatkowym w stosunku do przedsiębiorców prowadzących pełne księgi rachunkowe. Ale mają oni szczególne obowiązki ewidencyjne dotyczące zatrudnionych pracowników.
Będzie możliwość wystawiania faktur poza KSeF, gdy zawiedzie elektryczność i wi-fi. To jedna z opcji w projekcie...
Ministerstwo Finansów przedstawiło plan wdrożenia obowiązkowego systemu KSeF. To rewolucyjna zmiana dla przedsię...
Nowoczesne technologie działają szybko i efektywnie. Ale w świecie księgowości są problemy, które musi rozwiązać...
Ustawa o VAT już nie będzie modyfikowana pod kątem e-faktur. Eksperci radzą, aby szykować się na nowe rozwiązania.
Duże firmy zdają sobie sprawę z rewolucji, jaką przyniesie KSeF, ale niewiele z nich podjęło już przygotowania o...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas