Aktualizacja: 04.09.2015 06:40 Publikacja: 04.09.2015 06:45
Foto: 123RF
- W jaki sposób naprawić to, że w świadectwie pracy nie ma informacji o pracy w szczególnych warunkach lub o szczególnym charakterze? – pyta czytelnik.
Takie okresy pracy stwierdza zakład pracy na podstawie posiadanej dokumentacji. Robi to w zaświadczeniu wystawionym według wzoru stanowiącego załącznik do § 1 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z 7 lutego 1983 r. w sprawie wieku emerytalnego pracowników zatrudnionych w szczególnych warunkach lub w szczególnym charakterze (DzU nr 8, poz. 43 ze zm., dalej rozporządzenie RM) albo wykazuje je w świadectwie pracy.
W maju użytkownicy Platformy Usług Elektronicznych (PUE)/eZUS będę mogli skorzystać z kilku nowych oraz zmienion...
Prezydenckie weto do ustawy obniżającej składkę zdrowotną dla przedsiębiorców to decyzja głęboko niesprawiedliwa...
Przychód należny z tej działalności nie będzie mógł przekraczać w żadnym kwartale roku kalendarzowego 225 proc....
Reforma składki zdrowotnej miała być korzystna dla większości przedsiębiorców, została jednak zawetowana przez p...
Prezydent Andrzej Duda zawetował ustawę o zmianie ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środ...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas