Aktualizacja: 03.07.2025 10:28 Publikacja: 16.02.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
InPost walczy, by jego „paczkomat” nie był odmieniany przez przypadki, bo chce chronić swój znak towarowy. Jak pan ocenia to działanie?
Myślę, że Inpost robi to, co z jego perspektywy wydaje mu się uzasadnione prawnie i biznesowo. Póki co spółka jest uprawniona do znaku towarowego, chociaż uważam, że Urząd Patentowy nie powinien był go udzielać, bo jest to sprzeczne z uznaną metodologią oceny oznaczeń pod kątem ich opisowości, a więc wskazywania na cechy towarów/usług. Znak, o który toczy się walka, ma charakter słowny, a więc nie ma żadnych innych elementów (np. grafiki) podlegających ocenie.
Rada Ministrów przyjęła we wtorek projekt ustawy, który umożliwi udostępnienie informacji z wykazu podatników VA...
W ramach pakietu deregulacyjnego Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają uprościć prawo gospodarcz...
Poniedziałek 30 czerwca 2025 roku to ostatni dzień dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców na złożenie info...
Od wtorku 1 lipca posiadanie skrzynki do e-Doręczeń będzie konieczne, aby zaktualizować dane firmy w CEIDG.
Sejm uchwalił nowelizację ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas