Aktualizacja: 07.06.2025 10:40 Publikacja: 16.02.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
InPost walczy, by jego „paczkomat” nie był odmieniany przez przypadki, bo chce chronić swój znak towarowy. Jak pan ocenia to działanie?
Myślę, że Inpost robi to, co z jego perspektywy wydaje mu się uzasadnione prawnie i biznesowo. Póki co spółka jest uprawniona do znaku towarowego, chociaż uważam, że Urząd Patentowy nie powinien był go udzielać, bo jest to sprzeczne z uznaną metodologią oceny oznaczeń pod kątem ich opisowości, a więc wskazywania na cechy towarów/usług. Znak, o który toczy się walka, ma charakter słowny, a więc nie ma żadnych innych elementów (np. grafiki) podlegających ocenie.
Prezydent Andrzej Duda podpisał w piątek ustawę, która zobowiązuje deweloperów do publikowania cen oferowanych m...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Prezydent Andrzej Duda podpisał w piątek tzw. ustawę deregulacyjną, która uprości zasady prowadzenia działalnośc...
Prezes ignorujący sądowy zakaz pełnienia tej funkcji może odpowiadać za szkody kontrahentów wynikłe z niewypłaca...
30 maja ruszył nabór wniosków w programie Wsparcie zakupu lub leasingu pojazdów zeroemisyjnych kategorii N2 i N3...
Komisja Europejska rozpoczęła konsultacje publiczne dotyczące projektu rozporządzenia Omnibus IV, które przewidu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas