Aktualizacja: 19.04.2025 21:37 Publikacja: 16.02.2023 03:00
Foto: Adobe Stock
InPost walczy, by jego „paczkomat” nie był odmieniany przez przypadki, bo chce chronić swój znak towarowy. Jak pan ocenia to działanie?
Myślę, że Inpost robi to, co z jego perspektywy wydaje mu się uzasadnione prawnie i biznesowo. Póki co spółka jest uprawniona do znaku towarowego, chociaż uważam, że Urząd Patentowy nie powinien był go udzielać, bo jest to sprzeczne z uznaną metodologią oceny oznaczeń pod kątem ich opisowości, a więc wskazywania na cechy towarów/usług. Znak, o który toczy się walka, ma charakter słowny, a więc nie ma żadnych innych elementów (np. grafiki) podlegających ocenie.
Szerszy skład SN ma rozstrzygnąć, czy zamawiający może żądać zapłaty na koszty naprawy wad prac budowlanych.
Biznesowi nie spodobał się pomysł objęcia tekstyliów i obuwia specjalnym systemem nadzoru przewozu. Przedsiębior...
Od kilku dni wszyscy użytkownicy aplikacji mObywatel mogą korzystać z nowej usługi. Szczególnie powinni zaintere...
Ministerstwo Sprawiedliwości prowadzi prace nad usprawnieniem rejestru fundacji rodzinnych.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zamiast wszystkich dokumentów potwierdzających kompetencje do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi jedynie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas