Aktualizacja: 10.07.2025 09:10 Publikacja: 16.02.2024 21:10
Foto: Adobe Stock
Niestety, nękanie telefonami wzywającym do zapłaty za niezamawianą usługę, to spory problem. Na czym to polega?
Od momentu rzekomego zawarcia umowy na przedsiębiorcę nie świadomego swoich praw „rzucają się” świetnie przygotowani: telemarketerzy, prawnicy i administratorzy portalu lub innej formy świadczenia usług, którzy starają się przekonać o niezwykle bolesnych skutkach odmowy zapłaty. Ludzie ci są dobrze przygotowane zarówno od strony formalnej jak i psychologicznej. Komunikacja mailowa i telefoniczna rodzi pozory, że jest to legalne działanie. Zaczyna się więc nękanie, które początkowo można traktować jako dyskomfort, ale ma na celu przekonanie przedsiębiorcy do ustępstwa. Niestety przepisy są skonstruowane niejednoznacznie.
Zmiana przepisów może dotknąć znacznej części z około 30 tys. podmiotów, które zajmują się pracami geodezyjnymi...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rada Ministrów przyjęła we wtorek projekt ustawy, który umożliwi udostępnienie informacji z wykazu podatników VA...
W ramach pakietu deregulacyjnego Rada Ministrów przyjęła projekt przepisów, które mają uprościć prawo gospodarcz...
Poniedziałek 30 czerwca 2025 roku to ostatni dzień dla mikro, małych i średnich przedsiębiorców na złożenie info...
Od wtorku 1 lipca posiadanie skrzynki do e-Doręczeń będzie konieczne, aby zaktualizować dane firmy w CEIDG.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas