Aktualizacja: 05.06.2025 22:57 Publikacja: 16.02.2024 21:10
Foto: Adobe Stock
Niestety, nękanie telefonami wzywającym do zapłaty za niezamawianą usługę, to spory problem. Na czym to polega?
Od momentu rzekomego zawarcia umowy na przedsiębiorcę nie świadomego swoich praw „rzucają się” świetnie przygotowani: telemarketerzy, prawnicy i administratorzy portalu lub innej formy świadczenia usług, którzy starają się przekonać o niezwykle bolesnych skutkach odmowy zapłaty. Ludzie ci są dobrze przygotowane zarówno od strony formalnej jak i psychologicznej. Komunikacja mailowa i telefoniczna rodzi pozory, że jest to legalne działanie. Zaczyna się więc nękanie, które początkowo można traktować jako dyskomfort, ale ma na celu przekonanie przedsiębiorcy do ustępstwa. Niestety przepisy są skonstruowane niejednoznacznie.
Prezes ignorujący sądowy zakaz pełnienia tej funkcji może odpowiadać za szkody kontrahentów wynikłe z niewypłaca...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
30 maja ruszył nabór wniosków w programie Wsparcie zakupu lub leasingu pojazdów zeroemisyjnych kategorii N2 i N3...
Komisja Europejska rozpoczęła konsultacje publiczne dotyczące projektu rozporządzenia Omnibus IV, które przewidu...
Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy, który zawiera sześć rozwiązań deregulacyjnych w zakresie energetyki. Maj...
Zamawiający będzie musiał określić w specyfikacji zamówienia, czy dopuszcza do przetargu firmy z Chin, czy Turcji.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas