Aktualizacja: 19.04.2025 21:44 Publikacja: 16.02.2024 21:10
Foto: Adobe Stock
Niestety, nękanie telefonami wzywającym do zapłaty za niezamawianą usługę, to spory problem. Na czym to polega?
Od momentu rzekomego zawarcia umowy na przedsiębiorcę nie świadomego swoich praw „rzucają się” świetnie przygotowani: telemarketerzy, prawnicy i administratorzy portalu lub innej formy świadczenia usług, którzy starają się przekonać o niezwykle bolesnych skutkach odmowy zapłaty. Ludzie ci są dobrze przygotowane zarówno od strony formalnej jak i psychologicznej. Komunikacja mailowa i telefoniczna rodzi pozory, że jest to legalne działanie. Zaczyna się więc nękanie, które początkowo można traktować jako dyskomfort, ale ma na celu przekonanie przedsiębiorcy do ustępstwa. Niestety przepisy są skonstruowane niejednoznacznie.
Szerszy skład SN ma rozstrzygnąć, czy zamawiający może żądać zapłaty na koszty naprawy wad prac budowlanych.
Biznesowi nie spodobał się pomysł objęcia tekstyliów i obuwia specjalnym systemem nadzoru przewozu. Przedsiębior...
Od kilku dni wszyscy użytkownicy aplikacji mObywatel mogą korzystać z nowej usługi. Szczególnie powinni zaintere...
Ministerstwo Sprawiedliwości prowadzi prace nad usprawnieniem rejestru fundacji rodzinnych.
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Zamiast wszystkich dokumentów potwierdzających kompetencje do wykonania zamówienia wykonawca przedstawi jedynie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas