Aktualizacja: 25.08.2021 11:33 Publikacja: 25.08.2021 02:00
Foto: AdobeStock
Uczniowie szkoły branżowej wiosną zeszłego roku byli pozbawieni praktycznej nauki zawodu. Ich instruktor, mimo iż przychodził do zakładu pracy i korzystał ze służbowego komputera, nie logował się do dziennika elektronicznego. A to tą drogą dyrekcja przesyłała nauczycielom i instruktorom wiadomości dotyczące pracy zdalnej i jej regulaminu. Obowiązek nauczania zdalnego dotyczył również instruktorów praktycznej nauki zawodu, którzy przesyłali uczniom filmy i linki do stron internetowych dotyczących zajęć warsztatowych. Wiadomości dotyczące zdalnego nauczania instruktor przeczytał dopiero po przywróceniu zajęć stacjonarnych w placówce. Ponieważ nie wywiązywał się ze swoich obowiązków, otrzymał wypowiedzenie. Uważał jednak, że został zwolniony niesłusznie. Przed sądem domagał się więc przywrócenia do pracy i zasądzenia wynagrodzenia za czas pozostawania bez pracy. Argumentował, że nie otrzymał od pracodawcy żadnych instrukcji oraz poleceń co do wykonywania pracy zdalnie. Pozew jednak oddalono.
Choć to rada gminy inicjuje założenie spółki komunalnej, późniejszy jej wpływ na działalność spółki jest ogranic...
Przepisy dają radnym uprawnienia informacyjne dotyczące spółek komunalnych. Czy to szansa na realną kontrolę i l...
Wynik rozpoznania zarzutu w sprawie egzekucji administracyjnej ma bezpośrednie przełożenie na badanie podstaw do...
Pozwolenia na budowę i konserwatorskie nie mogą zastąpić nakazu konserwatorskiego, bo udzielają one jedynie „pra...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Prawidłowość i jakość sporządzonej opinii oraz kompetencje merytoryczne, wykształcenie czy posiadanie wiedzy spe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas