Reklama

Jak wypromować markę urzędu?

Budowanie marki to nie jest wyłącznie domena biznesu. Także instytucje publiczne mogą zadbać o swój pozytywny wizerunek.

Publikacja: 16.09.2025 06:00

Jak wypromować markę urzędu?

Jak wypromować markę urzędu?

Foto: Adobe Stock

W biznesie na dobrą markę pracuje się latami. Firmy, które mają dobrą markę nie tylko dbają o to, by ich produkty czy usługi były najlepszej jakości. Prowadzą także przejrzystą politykę compliance. Angażują się w działania społeczne. I stosują przemyślane, spójne strategie marketingowe.

Czy te zasady można zastosować do instytucji publicznych? W jakimś stopniu tak. Chociaż nie mają one dużych budżetów na działania marketingowe, to jednak mogą zapracować na dobrą markę w inny sposób. Przykładowo, o tym, jak jest oceniany urząd gminy, może decydować obsługa mieszkańców, zachowanie pracowników, komunikacja, oficjalna strona internetowa urzędu. Niemałe znaczenie dla budowania właściwego wizerunku mają także media społecznościowe, które skutecznie docierają szczególnie do najmłodszego pokolenia.

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Administracja
Jak dobrze zarządzać marką pracodawcy w administracji publicznej?
Administracja
Dyrektor izby skarbowej nie chciała degradacji. Co orzekł sąd?
Administracja
Zmiany w dostępie do zamówień publicznych. Kogo dotyczą wyłączenia?
Administracja
Teresa Siudem: Weryfikacja kompetencji urzędnika
Administracja
Służba cywilna. Czy można kwestionować pierwszą ocenę okresową?
Reklama
Reklama
Reklama