Aktualizacja: 19.04.2025 21:25 Publikacja: 26.03.2022 08:12
Port w Aktau niedawno oddano do użytku i dysponuje on nowoczesną infrastrukturą.
Foto: yevgeniy11
W przypadku dwóch najbardziej rozwiniętych republik regionu, czyli Kazachstanu i Uzbekistanu, dotkliwą konsekwencją działań wojennych jest załamanie dotychczasowego systemu dystrybucji do Europy. Szlaki drogowe i kolejowe biegnące przez Rosję i dalej przez Białoruś i Ukrainę są w obecnej sytuacji całkowicie niedostępne lub mają bardzo ograniczoną przepustowość. Dla dynamicznie rozwijających się republik, które chcą szybko wrócić na tory przedpandemicznego wzrostu może to oznaczać istotne ograniczenie ich powiązań handlowych z Europą.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas