Aktualizacja: 09.11.2019 18:10 Publikacja: 09.11.2019 00:01
Foto: Adobe Stock
W ostatnich miesiącach pojawiło się wiele medialnych informacji na temat wyroku wydanego przez Sąd w Luksemburgu w sprawie stwierdzenia nieważności unijnego znaku towarowego należącego do Adidas AG przedstawiającego trzy paski (T 307/17). Przedwczesna jest jednak radość tych, którzy mają nadzieję na możliwość używania wskazanego oznaczenia. Po pierwsze, to zapewne jeszcze nie koniec batalii o ten znak towarowy, gdyż uprawniony do znaku może odwołać się od wyroku sądu do Trybunału Sprawiedliwości. Po drugie zaś, inne oznaczenia składające się z trzech pasków, zarówno w wersji kolorystycznej czarnej, jak i białej są wciąż chronione dla Adidas AG i innych spółek powiązanych. Wyrok sądu przede wszystkim stanowi jednak potwierdzenie, że niezależnie od faktycznej znajomości znaku na rynku w interesie uprawnionego leży przedstawienie odpowiednich dowodów.
Nie wystarczą „dobre geny” rodziców, aby dziecko z powodzeniem poprowadziło rodzinny biznes. Przekazanie firmy w...
Przygotowanie następcy do roli lidera w firmie rodzinnej należy starannie zaplanować, aby zapewnić płynne przeję...
Komisja Europejska przedstawiła pakiet propozycji mających uprościć CBAM, zmniejszyć obciążenia administracyjne...
Niepewna sytuacja geopolityczna, ryzyko eskalacji konfliktów, niekonkurencyjność gospodarek UE – to czynniki, kt...
W obliczu zbliżających się wyborów prezydenckich w Polsce zdajemy sobie sprawę, jak ważne jest, aby platformy społecznościowe nie zakłócały procesów demokratycznych.
Projekty partnerskie to jedna z możliwych form realizacji przedsięwzięć współfinansowanych ze środków unijnych....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas