Aktualizacja: 13.07.2021 09:44 Publikacja: 13.07.2021 09:44
Foto: Adobe Stock
W Polskim systemie podatkowym nie istnieją przepisy jasno określające sytuację anulowania faktury przez przedsiębiorcę. Ustawa o VAT nie zawiera bowiem niestety regulacji w tym kierunku, jak również rozporządzenia wykonawcze do ustawy, nie zawierają przepisów na ten temat. Pojęcie anulowania faktury utarło się w polskiej gospodarczej i zostało potwierdzone przez organy podatkowe. Jak wygląda anulowanie faktury?
Czytaj także: Anulowanie niezasadnie wystawionych faktur - nowe wskazówki
Członek zarządu ma prawo zakończyć współpracę ze spółką, którą zarządza. Przy rezygnacji musi jednak dopełnić od...
Decyzja o rezygnacji z funkcji członka zarządu powinna być przemyślana i poprzedzona oceną skutków prawnych i or...
W stosunku do środków z KPO brak jest ogólnych wytycznych regulujących zasady przygotowania i prowadzenia postęp...
Brak precyzyjnych, pisemnych regulacji w zakresie zasad współpracy pomiędzy członkami rodziny może prowadzić do...
Jednym z najistotniejszych elementów procesu sprzedaży udziałów lub akcji jest dogłębny i profesjonalny proces w...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas