Aktualizacja: 01.07.2025 18:00 Publikacja: 25.04.2023 11:43
Foto: AdobeStock
Jedną z typowych praktyk telemarketerów jest rozpoczynanie rozmowy od tego, że nasz „numer telefonu został wylosowany”, a marketer nie ma żadnych danych osobowych, bo przecież ma tylko ten zestaw dziewięciu cyfr wybrany przez algorytm na podstawie planu numeracji krajowej. To nic, że zaraz po tym informuje nas, że ma ofertę dla mieszkańców naszej miejscowości, a dzwoni na naszą komórkę, która przecież może znajdować się gdziekolwiek, a jej numer nic nam nie mówi o naszej lokalizacji; to nic, że kieruje ofertę do osób akurat w naszym wieku, a tego wieku przecież nie mógł odczytać z tego wylosowanego numeru – nie ma danych i już. Jak to więc jest z tymi danymi osobowymi – czym one są?
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas