Aktualizacja: 19.04.2025 21:37 Publikacja: 25.04.2023 11:43
Foto: AdobeStock
Jedną z typowych praktyk telemarketerów jest rozpoczynanie rozmowy od tego, że nasz „numer telefonu został wylosowany”, a marketer nie ma żadnych danych osobowych, bo przecież ma tylko ten zestaw dziewięciu cyfr wybrany przez algorytm na podstawie planu numeracji krajowej. To nic, że zaraz po tym informuje nas, że ma ofertę dla mieszkańców naszej miejscowości, a dzwoni na naszą komórkę, która przecież może znajdować się gdziekolwiek, a jej numer nic nam nie mówi o naszej lokalizacji; to nic, że kieruje ofertę do osób akurat w naszym wieku, a tego wieku przecież nie mógł odczytać z tego wylosowanego numeru – nie ma danych i już. Jak to więc jest z tymi danymi osobowymi – czym one są?
Dłużnik nie musi już przepisywać majątku na konkubinę, by ukryć go przed komornikiem. Może wykorzystać do tego l...
Wyegzekwowanie należności w niektórych sprawach jest problemem. Wiele egzekucji kończy się wydaniem postanowieni...
Początek 2025 roku przyniósł szereg komunikatów Urzędu Regulacji Energetyki, które wywołały liczne wątpliwości n...
Przedsiębiorca, decydując się na współpracę z sektorem publicznym, powinien pamiętać, że rządzi się ona innymi p...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Kodeks cywilny zawiera regulacje, na podstawie których wykonawca może domagać się dostosowania wysokości wynagro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas