Aktualizacja: 16.06.2025 17:43 Publikacja: 25.04.2023 11:43
Foto: AdobeStock
Jedną z typowych praktyk telemarketerów jest rozpoczynanie rozmowy od tego, że nasz „numer telefonu został wylosowany”, a marketer nie ma żadnych danych osobowych, bo przecież ma tylko ten zestaw dziewięciu cyfr wybrany przez algorytm na podstawie planu numeracji krajowej. To nic, że zaraz po tym informuje nas, że ma ofertę dla mieszkańców naszej miejscowości, a dzwoni na naszą komórkę, która przecież może znajdować się gdziekolwiek, a jej numer nic nam nie mówi o naszej lokalizacji; to nic, że kieruje ofertę do osób akurat w naszym wieku, a tego wieku przecież nie mógł odczytać z tego wylosowanego numeru – nie ma danych i już. Jak to więc jest z tymi danymi osobowymi – czym one są?
Przedsiębiorcy od lat skarżą się na długotrwałe procedury w urzędach konsularnych i wojewódzkich związane z zatr...
1 czerwca 2025 roku weszły w życie nowe regulacje dotyczące zatrudniania cudzoziemców w Polsce. Ich celem jest u...
Spółki z o.o., których rok obrotowy pokrywa się z rokiem kalendarzowym z początkiem kwietnia weszły w okres spra...
Wynagrodzenie z tytułu wcześniejszego rozwiązania umowy najmu stanowi wydatek, który przedsiębiorca będzie mógł...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Ostateczny termin na zatwierdzenie sprawozdania dla większości fundacji rodzinnych mija 30 czerwca. Niezgłoszeni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas