Reklama

Przed zastosowaniem skontaktuj się... czyli o incydentach AI

Jednym z zadań w kontekście budowania AI Governance będzie „zarządzanie” procesem obsługi incydentów i takie jego skonstruowanie, aby odpowiadał on naszym potrzebom – prawnym, regulacyjnym czy operacyjnym.

Publikacja: 04.06.2024 04:30

Przed zastosowaniem skontaktuj się... czyli o incydentach AI

Foto: Adobe Stock

Rozbieżności w zakresie rozumienia podstawowych pojęć powodują, że tworzenie wewnętrznej (spójnej) taksonomii to droga przez mękę. To, jak rozumiemy takie pojęcia jak „incydent”, „incydent związany z ICT”, „incydent AI” czy „poważny incydent”, ma znaczenie nie tylko w kontekście operacji czy w zakresie bezpieczeństwa, ale także prawa. Szereg przepisów nakładać będzie bowiem na nas obowiązek raportowania incydentów oraz zarządzania nimi w określony sposób.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Kiedy ciąg cyfr staje się znakiem towarowym
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Biznes
Wniosek o ogłoszenie upadłości a zasady reprezentacji w spółce
Biznes
DRSI – jakie ułatwienia przewiduje specustawa obronna?
Biznes
Kiedy liczby tworzą znak towarowy?
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Biznes
Jakich formalności dopełnić zbywając przedsiębiorstwo spółki lub jego część?
Reklama
Reklama