Aktualizacja: 07.01.2021 12:58 Publikacja: 07.01.2021 16:30
Foto: Adobe Stock
Próba przewidzenia, jak rozwinie się pandemia, przypomina wróżenie z fusów. Zmiany następują wyjątkowo szybko i nagle możemy obudzić się w zupełnie innej rzeczywistości. Dla zwykłego Kowalskiego to być może tylko utrudnienie, ale dla biznesu – na pewno spore wyzwanie. Co mogą zrobić przedsiębiorcy, by ochronić się przed skutkami tych zmian?
Jeżeli czegoś nauczył nas 2020 rok to na pewno tego, że przed pandemią nie da się ukryć. Skuteczną taktyką jest ucieczka, o czym przekonał się biznes. Tylko dzięki globalnej migracji do sieci firmy mogą przetrwać. I jak pokazują wyniki naszych badań zawarte w raporcie Global Data Market Size 2017-2021, ta taktyka zyskuje coraz liczniejsze grono zwolenników. Zarówno w Polsce, jak i na świecie rosną wydatki na reklamę w sieci, a 2020 był pod tym kątem rekordowy. Oznacza to tylko jedno: to w internecie firmy szukają swoich klientów.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas