Reklama
Rozwiń
Reklama

Amazon w Polsce – co to oznacza dla naszego e-handlu

Czy polskie serwisy obsługujące sprzedaż w sieci wytrzymają konkurencję ze strony amerykańskiego giganta? O tym i o strategii rozwoju takiego biznesu mówi Sascha Stockem, prezes Nethansa Michałowi Kołtuniakowi.

Publikacja: 12.05.2020 15:45

Amazon w Polsce – co to oznacza dla naszego e-handlu

Foto: Adobe Stock

Na początku roku, zanim jeszcze w mediach dominował wyłącznie koronawirus, prasa żyła zupełnie innym tematem - wg. nieoficjalnych przecieków Amazon, światowy gigant e-handlu, jeszcze w 2020 ma zamiar uruchomić polską wersję swojego sklepu. Dlaczego teraz?

Sasha Stockem: To nie tak, że decyzja została podjęta nagle i dopiero teraz. Amazon już od co najmniej kilku lat sumiennie pracuje nad tym, by zainicjować oficjalną sprzedaż na polskim rynku. Co do tego mamy pewność, chociażby dlatego, że jakieś trzy lata temu spółka rozpoczęła proces tłumaczenia z języka niemieckiego na polski, który obejmował między innymi karty produktowe, a również sam serwis Amazon.de od niedawna dostępny jest w języku polskim. (...)

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Czy e-mail między przedsiębiorcami wystarczy?
Biznes
Jak przygotować firmę do rekrutacji na nowych zasadach?
Biznes
Jak zabezpieczyć prawa autorskie w umowie?
Biznes
Czy dwa maile mogą zastąpić 20 stron spisanej umowy?
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Obowiązki upadłego w trakcie wykonywania planu spłat wierzycieli
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama