Reklama

Amazon w Polsce – co to oznacza dla naszego e-handlu

Czy polskie serwisy obsługujące sprzedaż w sieci wytrzymają konkurencję ze strony amerykańskiego giganta? O tym i o strategii rozwoju takiego biznesu mówi Sascha Stockem, prezes Nethansa Michałowi Kołtuniakowi.

Publikacja: 12.05.2020 15:45

Amazon w Polsce – co to oznacza dla naszego e-handlu

Foto: Adobe Stock

Na początku roku, zanim jeszcze w mediach dominował wyłącznie koronawirus, prasa żyła zupełnie innym tematem - wg. nieoficjalnych przecieków Amazon, światowy gigant e-handlu, jeszcze w 2020 ma zamiar uruchomić polską wersję swojego sklepu. Dlaczego teraz?

Sasha Stockem: To nie tak, że decyzja została podjęta nagle i dopiero teraz. Amazon już od co najmniej kilku lat sumiennie pracuje nad tym, by zainicjować oficjalną sprzedaż na polskim rynku. Co do tego mamy pewność, chociażby dlatego, że jakieś trzy lata temu spółka rozpoczęła proces tłumaczenia z języka niemieckiego na polski, który obejmował między innymi karty produktowe, a również sam serwis Amazon.de od niedawna dostępny jest w języku polskim. (...)

Pozostało jeszcze 93% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Biznes
Teresa Siudem: Greenwashing – jak firmy oszukują klientów
Biznes
Data Act. Co zmienia się w obszarze usług przetwarzania danych?
Biznes
Wizyta domowa lekarza skończyła się utratą danych pacjentów. Prezes UODO ukarał ZOZ
Biznes
System kaucyjny - transakcje z podmiotami powiązanymi
Biznes
Firmy stosujące ekościemę pod lupą organów regulacyjnych
Reklama
Reklama
Reklama