Aktualizacja: 12.03.2020 18:02 Publikacja: 12.03.2020 13:16
Foto: 123RF
Czas, aby wejść na nowe rynki zagraniczne. Taka decyzja firmy może ją poprowadzić do uzyskania dofinansowania w wysokości 550 tys. zł, jeżeli rynkiem docelowym będzie ten z Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub Szwajcarii i nawet 800 tys. zł, jeżeli przedsiębiorca postawi na kraje spoza tego obszaru integracyjnego. Ta zróżnicowana wysokość dofinansowania jest uzasadniona potrzebą zwiększania geograficznej dywersyfikacji polskiego eksportu, dla którego w tej chwili najważniejszymi rynkami są właśnie te europejskie, zwłaszcza państw członkowskich Unii Europejskiej.
Od 28 czerwca 2025 roku dostępność cyfrowa stanie się obowiązkiem dla wielu przedsiębiorców działających na rynk...
Polski Akt o Dostępności ma eliminować bariery cyfrowe, które utrudniają korzystanie z nowoczesnych technologii...
Uchybienie przez członka zarządu obowiązkowi sprawozdawczemu niesie za sobą niekorzystne konsekwencje, m.in. nał...
Lepsza ochrona zdrowia, środowiska i większa przejrzystość dla konsumentów – to główne cele rewizji unijnych prz...
Podziały wiążą się z dwiema kluczowymi cechami. Pierwszą jest przeniesienie praw i obowiązków, czyli tzw. sukces...
Opisanie przedmiotu zamówienia w sposób nieprecyzyjny, wewnętrznie sprzeczny lub zbyt lakoniczny może być narusz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas