Aktualizacja: 02.01.2020 11:57 Publikacja: 02.01.2020 16:00
Foto: AdobeStock
Tym, co może powstrzymywać firmę, szczególnie mikro lub małą, przed podjęciem współpracy z sektorem naukowo-badawczym są koszty usług. Nikt przecież nie zaangażuje się za darmo w rozwój produktów przedsiębiorcy lub nie pochyli się nad problem stworzenia i zastosowania nowego innowacyjnego wzornictwa. To wymaga dużego nakładu pracy i musi być odpowiednio wycenione.
A co w przypadku, gdyby przedsiębiorca musiał pokryć tylko 15 proc. wartości (netto) wystawionej za realizację takiej usługi płatności? Czy nie brzmi to zachęcająco, jeżeli uświadomimy sobie, że może to firmie pomóc w wejściu na nowe rynki, w zdobyciu nowych klientów, zyskaniu na rozpoznawalności? Może więc warto przygotować odpowiedni projekt, zachowując tryb konkurencyjności wybrać odpowiednią jednostkę naukowo-badawczą i wspólnie zacząć się zastanawiać nad możliwością poprawienia parametrów, wizerunku i użyteczności oferowanych przez firmę wyrobów.
Organizatorzy wyjazdów na obozy i kolonie, a także rodzice i opiekunowie wyjeżdżających dzieci mają prawo zażąda...
Obowiązujące od czerwca przepisy zakazują wydania zezwolenia na pracę, jeżeli cudzoziemiec miałby wykonywać prac...
Nawet jeśli fundacja podejmie określone czynności, to dopóki nie są one zorganizowane, ciągłe i zarobkowe, dopót...
Obecnie dzieci stają się nadawcami reklam dla dzieci, co nie powinno mieć miejsca. Za ich działaniami stoją rodz...
Dochodów (przychodów) z dywidend i z udziału w zyskach osób prawnych nie łączy się z dochodami opodatkowanymi we...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas