Aktualizacja: 22.05.2025 06:04 Publikacja: 28.11.2021 14:00
Koreańczycy przykładają ogromną wagę do wyglądu zewnętrznego, a na kosmetyki wydają więcej niż Amerykanie i Brytyjczycy.
Foto: Adobe Stock
Dla polskich firm wejście do Korei Południowej oznacza możliwość dotarcia do rzeszy konsumentów wydających na kosmetyki dwukrotnie więcej niż światowa średnia. Wymaga to jednak zmierzenia się z silną konkurencją i wyśrubowanymi oczekiwaniami konsumentów, a także obowiązkami administracyjnymi. Zdaniem Lidii Ziaji, dyrektor działu eksportu polskiej firmy Ziaja, do największych wyzwań na południowokoreańskim rynku należą wysokie bariery prawne oraz koszty rejestracji produktów.
Eksporterzy żywności do Chin już od dziś (22 listopada 2021 r.) muszą spełniać nowe wymogi sanitarne. Jeśli okaż...
Choć Indie są postrzegane jako jeden z najbardziej przyszłościowych rynków eksportowych to każda firma tam dział...
Kraje dobrze współpracujące z Chinami robią na tym nieprawdopodobne biznesy, a my z jednej strony mamy olbrzymie...
Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg n...
Czy inteligentne targi w Hongkongu to kierunek spotkań biznesowych i handlowych, który będzie się dynamicznie ro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas