Aktualizacja: 31.03.2025 12:37 Publikacja: 28.11.2021 14:00
Koreańczycy przykładają ogromną wagę do wyglądu zewnętrznego, a na kosmetyki wydają więcej niż Amerykanie i Brytyjczycy.
Foto: Adobe Stock
Dla polskich firm wejście do Korei Południowej oznacza możliwość dotarcia do rzeszy konsumentów wydających na kosmetyki dwukrotnie więcej niż światowa średnia. Wymaga to jednak zmierzenia się z silną konkurencją i wyśrubowanymi oczekiwaniami konsumentów, a także obowiązkami administracyjnymi. Zdaniem Lidii Ziaji, dyrektor działu eksportu polskiej firmy Ziaja, do największych wyzwań na południowokoreańskim rynku należą wysokie bariery prawne oraz koszty rejestracji produktów.
Eksporterzy żywności do Chin już od dziś (22 listopada 2021 r.) muszą spełniać nowe wymogi sanitarne. Jeśli okaż...
„Rzeczpospolita” zainaugurowała nowy cykl – Panel Transformacji Energetycznej. Będzie to przestrzeń spotkań, dyskusji, analiz i raportów związanych z tym najważniejszym wyzwaniem dla polskiej gospodarki w najbliższych latach.
Choć Indie są postrzegane jako jeden z najbardziej przyszłościowych rynków eksportowych to każda firma tam dział...
Kraje dobrze współpracujące z Chinami robią na tym nieprawdopodobne biznesy, a my z jednej strony mamy olbrzymie...
Rękawice do demakijażu sprzedajemy do ponad 70 krajów dbając o środowisko naturalne, a teraz zamknęłyśmy obieg n...
Transformacja energetyczna. Inwestowanie i operowanie infrastrukturą energetyczną. Strategiczne, ekonomiczne, technologiczne i środowiskowe aspekty transformacji energetycznej w wymiarze lokalnym
Czy inteligentne targi w Hongkongu to kierunek spotkań biznesowych i handlowych, który będzie się dynamicznie ro...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas