Korea Południowa - jak podbić rynek kosmetyczny w kraju kultu piękna?

Koreańczycy uznawani są za jeden z najbardziej dbających o wygląd narodów świata. Wpływa to korzystnie na rozmiar tamtejszego rynku kosmetycznego. Niektóre polskie przedsiębiorstwa kosmetyczne już tam sprzedają, i to nie od dziś.

Publikacja: 28.11.2021 14:00

Koreańczycy przykładają ogromną wagę do wyglądu zewnętrznego, a na kosmetyki wydają więcej niż Amery

Koreańczycy przykładają ogromną wagę do wyglądu zewnętrznego, a na kosmetyki wydają więcej niż Amerykanie i Brytyjczycy.

Foto: Adobe Stock

Dla polskich firm wejście do Korei Południowej oznacza możliwość dotarcia do rzeszy konsumentów wydających na kosmetyki dwukrotnie więcej niż światowa średnia. Wymaga to jednak zmierzenia się z silną konkurencją i wyśrubowanymi oczekiwaniami konsumentów, a także obowiązkami administracyjnymi. Zdaniem Lidii Ziaji, dyrektor działu eksportu polskiej firmy Ziaja, do największych wyzwań na południowokoreańskim rynku należą wysokie bariery prawne oraz koszty rejestracji produktów. 

Pozostało 93% artykułu

BLACK WEEKS

Aż dwa lata dostępu do PRO.RP.PL za 899 zł
Zyskaj dostęp do raportów, analiz i komentarzy niezbędnych w codziennej pracy każdego PROfesjonalisty.
Nowe Rynki
Ile bakterii może być w żywności w Chinach? Pilna zmiana dla eksporterów
Nowe Rynki
Ekspansja na rynku indyjskim. Jak polscy przedsiębiorcy mogą znaleźć wsparcie?
Nowe Rynki
Moglibyśmy być prymusem jeśli idzie o eksport żywności do Chin
Inwestycje
Glov – polska marka, która zawojowała świat
Materiał Promocyjny
Klimat a portfele: Czy koszty transformacji zniechęcą Europejczyków?
Nowe Rynki
Smart fair w Hongkongu dobre dla polskich MŚP