Reklama
Rozwiń
Reklama

Wspólny język marketingu i ESG

Marketing to nieodłączna część każdego przedsiębiorstwa. Pomaga budować rozpoznawalną markę, generować sprzedaż, ale również budować świadomość u swoich klientów.

Publikacja: 29.05.2025 10:57

Wspólny język marketingu i ESG

Foto: Adobe Stock

W ostatnich dwóch dekadach działy marketingu dużych korporacji wzięły na warsztat również adresowanie istotnych kwestii społecznych, jak np. profilaktyka badań, zdrowie psychiczne oraz poprawa stanu środowiska naturalnego.

Aktualnie konsumenci mają na rynku do wyboru wiele produktów oraz usług często zbliżonych do siebie cenowo, więc co determinuje ich wybory? Wizerunek marki, jej wiarygodności i transparentność – to nowe wyznaczniki konkurencyjności rynkowej. Informacje o wpływie na środowisko, krajach produkcji produktów lub o praktykach firmy są łatwo dostępne przez rozpowszechnienie się internetu. Dlatego też działy marketingu często działają razem ramię w ramię z działami ESG i managerami ds. zrównoważonego rozwoju.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Etyka plug-and-play w świecie zielonych portfeli
ESG w praktyce
Kultura organizacyjna: kluczowy kontekst, który decyduje o sile ESG
ESG w praktyce
Firmy w lesie z regulacją o wylesianiu
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
ESG w praktyce
Raportowanie ESG a dojrzałość zarządcza organizacji
Reklama
Reklama