Aktualizacja: 31.05.2025 01:28 Publikacja: 29.05.2025 10:57
Foto: Adobe Stock
W ostatnich dwóch dekadach działy marketingu dużych korporacji wzięły na warsztat również adresowanie istotnych kwestii społecznych, jak np. profilaktyka badań, zdrowie psychiczne oraz poprawa stanu środowiska naturalnego.
Aktualnie konsumenci mają na rynku do wyboru wiele produktów oraz usług często zbliżonych do siebie cenowo, więc co determinuje ich wybory? Wizerunek marki, jej wiarygodności i transparentność – to nowe wyznaczniki konkurencyjności rynkowej. Informacje o wpływie na środowisko, krajach produkcji produktów lub o praktykach firmy są łatwo dostępne przez rozpowszechnienie się internetu. Dlatego też działy marketingu często działają razem ramię w ramię z działami ESG i managerami ds. zrównoważonego rozwoju.
Zrównoważony rozwój, określany skrótem ESG, staje się coraz istotniejszym aspektem w różnych branżach, w tym tak...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
W najnowszej edycji badania EY Institutional Investor Survey, po raz pierwszy w jego dziesięcioletniej już histo...
Głównym zadaniem inwestorów jest maksymalizowanie zwrotu ze swoich inwestycji. Celem polityków i regulatorów jes...
W naturze nic się nie marnuje. Liść, który opada z drzewa, staje się pokarmem dla mikroorganizmów. Energia krąży...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Omnibus nie oznacza odwrotu od ESG i raportowania niefinansowego. Spowoduje uproszczenie i zmniejszenie części o...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas