Reklama

Jak budować biznes odporny i etyczny?

Żyjemy w pułapce paradoksów i sprzeczności. Chcemy biznesu bazującego na równości interesariuszy i generującego wartość zarówno finansową, jak i społeczną.

Publikacja: 25.09.2025 00:00

Jak budować biznes odporny i etyczny?

Foto: Adobe Stock

Chcemy biznesu efektywnego, uwzględniającego długą, ale i krótką perspektywę. Chcemy zysku, a zarazem ochrony planety, szacunku dla lokalnych uwarunkowań i uniwersalizacji zachodnich standardów pracy. Konsumenci chcą, by biznes adresował ważne kwestie społeczne, ale cenią sobie dobra i usługi w atrakcyjnej cenie z szybkim, najlepiej natychmiastowym dostępem. Zetki oczekują elastycznej pracy i autonomii, a zarazem wspólnotowości i empatii. Menedżerowie odpowiadają za wyniki przed przełożonymi, ale mają praktykować coachingowy styl zarządzania względem swoich podwładnych.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Czy jest szansa na lepsze raporty?
ESG w praktyce
Bez dokumentacji nie ma zgodności z GHG Protocol
ESG w praktyce
System kaucyjny na ostatniej prostej
ESG w praktyce
Rozwadnianie należytej staranności. Zmiany w dyrektywie CSDDD
ESG w praktyce
Ponowna analiza podwójnej istotności
Reklama
Reklama
Reklama