Reklama
Rozwiń
Reklama

Jak budować biznes odporny i etyczny?

Żyjemy w pułapce paradoksów i sprzeczności. Chcemy biznesu bazującego na równości interesariuszy i generującego wartość zarówno finansową, jak i społeczną.

Publikacja: 25.09.2025 00:00

Jak budować biznes odporny i etyczny?

Foto: Adobe Stock

Chcemy biznesu efektywnego, uwzględniającego długą, ale i krótką perspektywę. Chcemy zysku, a zarazem ochrony planety, szacunku dla lokalnych uwarunkowań i uniwersalizacji zachodnich standardów pracy. Konsumenci chcą, by biznes adresował ważne kwestie społeczne, ale cenią sobie dobra i usługi w atrakcyjnej cenie z szybkim, najlepiej natychmiastowym dostępem. Zetki oczekują elastycznej pracy i autonomii, a zarazem wspólnotowości i empatii. Menedżerowie odpowiadają za wyniki przed przełożonymi, ale mają praktykować coachingowy styl zarządzania względem swoich podwładnych.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

ESG w praktyce
Etyka plug-and-play w świecie zielonych portfeli
ESG w praktyce
Kultura organizacyjna: kluczowy kontekst, który decyduje o sile ESG
ESG w praktyce
Firmy w lesie z regulacją o wylesianiu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
ESG w praktyce
Raportowanie ESG a dojrzałość zarządcza organizacji
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama