Reklama

Sztuka zarządzania wartością produktu eksportowego

Wiele polskich firm swoim produktem lub usługą na rynku krajowym, jak i rynkach zagranicznych, zarządza głównie poprzez cenę. Tymczasem nie ona jest najważniejsza. Pomijany jest jej najważniejszy składnik.

Publikacja: 04.12.2019 07:14

Sztuka zarządzania wartością produktu eksportowego

Foto: Źródło: Adobe Stock

W erze nadprodukcji walka o klienta jest dynamiczna i pełna zwrotów. Konieczność dorównania krokom konkurencji przyćmiewa przesłanki decyzji w oparciu, o które klienci ją podejmują. Badania z zakresu pricingu (zarządzania cenami) pokazują, że choć w ostatecznym rozrachunku wygrywa cena, to etapem prowadzącym do tego jest odpowiednia prezentacja nabywcom wartości zawartej w produkcie (której częścią jest też tzw. wartość dodana) czyli znaczenie, za którą nabywcy są w stanie zapłacić.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Inwestycje
Specustawa wspomoże inwestycje. Rząd posłuchał ekspertów "Rzeczpospolitej"
Inwestycje
Deregulacja: będzie milcząca zgoda na drobne prace przy zabytkach
Inwestycje
Rzeczywistość wymusza zmiany. Projekt ustawy o kryptowalutach już na finiszu
Inwestycje
Deregulacja. Czy przyspieszenie procedur geodezyjnych usprawni inwestycje?
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Inwestycje
Kontrakty dla Chińczyków w urzędniczych rękach. Eksperci o konsekwencjach wyroku TSUE
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama
Reklama