Aktualizacja: 19.04.2025 21:48 Publikacja: 01.06.2020 00:02
Foto: Ważnym sposobem na pozyskanie klientów jest zapewnienie bezpieczeństwa sanitarnego zakupów. Źródło: Adobe Stock
W wyniku pandemii COVID-19 wiele firm musiało z dnia na dzień zamknąć lub znacznie ograniczyć swoją aktywność. Znacznie spadły ich dochody. Pojawiła się niepewność co do przyszłości. W maju rozpoczął się proces odmrażania gospodarki. Ograniczenia są stopniowo znoszone, co pozwala na wznowienie działalności coraz większej liczbie sektorów gospodarki. Firmy dostosowując się do „nowych” warunków, często „na nowo” zaczynają budować relacje z klientami i oferować im „nową” wartość.
Uproszczenie formalności przez zmianę prawa geodezyjnego – to propozycja inicjatywy „SprawdzaMY” Rafała Brzoski....
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin czy Turcji. Warunki ustalają poszczeg...
Państwo nie może w ustawie wykluczyć lub dopuścić do przetargu firm z Chin, Turcji czy innych krajów, które nie...
Mennica Polska doprowadzi do zmiany w zarządzie spółki zarządzającej wieżowcem Mennica Legacy Towers. Będzie też...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Nie można krytykować polityki rządu w sprawie budownictwa. Bo nie można krytykować czegoś, czego nie ma.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas