Aktualizacja: 19.04.2025 20:49 Publikacja: 13.07.2022 17:02
Foto: Adobe Stock
W pewnym uproszczeniu zaufanie oznacza stan, w którym ma się przekonanie o możliwości polegania na kimś. Jego istnienie jest z kolei warunkiem koniecznym wytworzenia szczególnej więzi pomiędzy pracodawcą a podwładnym. To z kolei daje szansę na prawidłową współpracę. Z tych powodów utratę zaufania uznaje się za jedną z możliwych przyczyn rozwiązania stosunku pracy.
W biurowcach nie gasi się już światła o 23:00. Praca po godzinach przeniosła się do domów.
Praca w dni wolne jest ściśle uregulowana i powinna być zrekompensowana. Pracodawca, który tego nie dopilnuje, m...
W tym roku 3 maja wypada w sobotę. Kiedy pracownikowi należy się wolne?
Częstym przedmiotem sporów z ZUS jest wysokość wynagrodzenia ustalonego przez strony w umowie o pracę. W razie z...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na co zwrócić uwagę, by umowa podpisana z samozatrudnionym była zgodna z prawem? Błąd może pociągnąć za sobą kon...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas