Aktualizacja: 04.07.2025 09:48 Publikacja: 08.05.2025 05:30
Foto: Adobe Stock
W ostatnich latach coraz więcej uwagi w relacjach pracodawca–pracownik poświęca się nie tylko wynagrodzeniu zasadniczemu, ale także całej palecie świadczeń dodatkowych. Budują one przewagę konkurencyjną pracodawcy na rynku pracy, poprawiają motywację zespołu i wpływają na pozytywny wizerunek firmy. Co istotne, część z tych świadczeń wynika z przepisów prawa, inne pozostają w gestii dobrowolnych decyzji pracodawcy lub układów zbiorowych.
Możliwość wykonywania pracy na rzecz osoby trzeciej (outsourcing) przez cudzoziemca zależy od modelu współpracy.
Wbrew zapowiedziom ws. zmian w zatrudnianiu pracowników, pracodawcy nie będą musieli podawać informacji o wynagr...
Urlopy bezpłatne powodują zawieszenie stosunku pracy w obszarze obowiązków pracowniczych, jednak nie następuje t...
Zakres obowiązków i miejsce wykonywania pracy przy rozszerzeniu stosunku pracy mogą się różnić - orzekł Sąd Najw...
Bieg miesięcznego terminu rozpoczyna się dopiero od chwili, w której pracodawca uzyskał wiarygodne informacje, u...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas