Aktualizacja: 08.05.2025 13:15 Publikacja: 08.05.2025 05:30
Foto: Adobe Stock
W ostatnich latach coraz więcej uwagi w relacjach pracodawca–pracownik poświęca się nie tylko wynagrodzeniu zasadniczemu, ale także całej palecie świadczeń dodatkowych. Budują one przewagę konkurencyjną pracodawcy na rynku pracy, poprawiają motywację zespołu i wpływają na pozytywny wizerunek firmy. Co istotne, część z tych świadczeń wynika z przepisów prawa, inne pozostają w gestii dobrowolnych decyzji pracodawcy lub układów zbiorowych.
W państwie, w którym związek zawodowy odmienił bieg historii, etos związkowca powinien być silny. Niestety opini...
Działalność związkowa nie może służyć ochronie przed zwolnieniem niekompetentnego pracownika, finansowaniu drogi...
Przez pierwsze dwa lata od uzyskania wpisu do rejestru, agencje zatrudnienia nie będą mogły kierować do pracy cu...
W sporach z firmami pracownicy odwołują się nie tylko do kodeksu pracy, ale też do przepisów rozporządzenia o oc...
Jeśli firma decyduje się wprowadzić karty przedpłacone na zakup posiłków, nie ma obowiązku weryfikować, co jest...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas