Aktualizacja: 26.04.2025 03:53 Publikacja: 25.03.2025 10:40
Foto: Adobe Stock
Prowadzenie działań marketingowych wymaga znalezienia równowagi między skutecznością kampanii a ochroną praw oraz prywatności użytkowników. W dobie dynamicznego rozwoju technologicznego, wzrostu znaczenia sztucznej inteligencji w marketingu oraz rosnącej świadomości konsumentów w zakresie ochrony danych osobowych przedsiębiorcy muszą dostosować swoje strategie do zmieniających się regulacji prawnych oraz oczekiwań odbiorców.
Prowadzenie działań marketingowych to nie tylko kwestia zgodności z RODO. 10 listopada 2024 r. weszło w życie prawo komunikacji elektronicznej (PKE), które wprowadza istotne zmiany dla przedsiębiorców wykorzystujących narzędzia automatyzacji marketingu. Nowe przepisy nakładają dodatkowe obowiązki związane m.in. z uzyskiwaniem i zarządzaniem zgodami marketingowymi oraz określają bardziej rygorystyczne zasady dotyczące przetwarzania danych w celach reklamowych.
Realizacja inwestycji infrastrukturalnych – jak w przypadkach Ostrołęki czy Olefin III – wymaga nie tylko odwagi...
Postępowanie o ustalenie płci metrykalnej nie ma uregulowań prawnych, dlatego sądy stosowały procedurę podobną d...
Sztuczna inteligencja to rewolucyjne narzędzie, ale też pole minowe dla nieostrożnych użytkowników. Choć AI może...
Częstą praktyką dłużników przed ogłoszeniem upadłości jest rozporządzanie majątkiem na szkodę wierzycieli. Dział...
Standardowa umowa najmu może nie wystarczyć, by ochronić właściciela przed nieuczciwym najemcą. Kluczem do skute...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas