Aktualizacja: 13.05.2025 12:17 Publikacja: 25.03.2025 10:40
Foto: Adobe Stock
Prowadzenie działań marketingowych wymaga znalezienia równowagi między skutecznością kampanii a ochroną praw oraz prywatności użytkowników. W dobie dynamicznego rozwoju technologicznego, wzrostu znaczenia sztucznej inteligencji w marketingu oraz rosnącej świadomości konsumentów w zakresie ochrony danych osobowych przedsiębiorcy muszą dostosować swoje strategie do zmieniających się regulacji prawnych oraz oczekiwań odbiorców.
Prowadzenie działań marketingowych to nie tylko kwestia zgodności z RODO. 10 listopada 2024 r. weszło w życie prawo komunikacji elektronicznej (PKE), które wprowadza istotne zmiany dla przedsiębiorców wykorzystujących narzędzia automatyzacji marketingu. Nowe przepisy nakładają dodatkowe obowiązki związane m.in. z uzyskiwaniem i zarządzaniem zgodami marketingowymi oraz określają bardziej rygorystyczne zasady dotyczące przetwarzania danych w celach reklamowych.
Podatnicy korzystający z ryczałtu od dochodów spółek (estońskiego CIT) powinni zachować szczególną ostrożność uc...
Organy podatkowe zaostrzyły swoje stanowisko wobec fundacji rodzinnych. W ostatnim czasie można zaobserwować fal...
Realizacja inwestycji infrastrukturalnych – jak w przypadkach Ostrołęki czy Olefin III – wymaga nie tylko odwagi...
Postępowanie o ustalenie płci metrykalnej nie ma uregulowań prawnych, dlatego sądy stosowały procedurę podobną d...
Sztuczna inteligencja to rewolucyjne narzędzie, ale też pole minowe dla nieostrożnych użytkowników. Choć AI może...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas