Aktualizacja: 27.06.2025 22:39 Publikacja: 25.03.2025 10:40
Foto: Adobe Stock
Prowadzenie działań marketingowych wymaga znalezienia równowagi między skutecznością kampanii a ochroną praw oraz prywatności użytkowników. W dobie dynamicznego rozwoju technologicznego, wzrostu znaczenia sztucznej inteligencji w marketingu oraz rosnącej świadomości konsumentów w zakresie ochrony danych osobowych przedsiębiorcy muszą dostosować swoje strategie do zmieniających się regulacji prawnych oraz oczekiwań odbiorców.
Prowadzenie działań marketingowych to nie tylko kwestia zgodności z RODO. 10 listopada 2024 r. weszło w życie prawo komunikacji elektronicznej (PKE), które wprowadza istotne zmiany dla przedsiębiorców wykorzystujących narzędzia automatyzacji marketingu. Nowe przepisy nakładają dodatkowe obowiązki związane m.in. z uzyskiwaniem i zarządzaniem zgodami marketingowymi oraz określają bardziej rygorystyczne zasady dotyczące przetwarzania danych w celach reklamowych.
Fakt, że 66% firm z listy Fortune 500 decyduje się na rejestrację spółki w Delaware, potwierdza fundamentalną pr...
Ostatnie lata obfitują w wydarzenia, które znacząco wpływają na wiele aspektów codziennego życia. Dotyczy to rów...
Rada GAAR zajęła stanowisko w sprawie wykorzystania fundacji rodzinnej do sprzedaży akcji przez fundatora. Choć...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej orzekł, że maltański program umożliwiający zakup obywatelstwa w zamia...
Najem lokalu mieszkalnego to umowa, która nakłada na strony określone uprawnienia i obowiązki. Właściwe zrozumie...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas