Aktualizacja: 26.03.2025 13:58 Publikacja: 25.03.2025 10:40
Foto: Adobe Stock
Prowadzenie działań marketingowych wymaga znalezienia równowagi między skutecznością kampanii a ochroną praw oraz prywatności użytkowników. W dobie dynamicznego rozwoju technologicznego, wzrostu znaczenia sztucznej inteligencji w marketingu oraz rosnącej świadomości konsumentów w zakresie ochrony danych osobowych przedsiębiorcy muszą dostosować swoje strategie do zmieniających się regulacji prawnych oraz oczekiwań odbiorców.
Prowadzenie działań marketingowych to nie tylko kwestia zgodności z RODO. 10 listopada 2024 r. weszło w życie prawo komunikacji elektronicznej (PKE), które wprowadza istotne zmiany dla przedsiębiorców wykorzystujących narzędzia automatyzacji marketingu. Nowe przepisy nakładają dodatkowe obowiązki związane m.in. z uzyskiwaniem i zarządzaniem zgodami marketingowymi oraz określają bardziej rygorystyczne zasady dotyczące przetwarzania danych w celach reklamowych.
Elastyczne formy zatrudnienia przyciągają pracowników, a firmy zauważają spadek rotacji i wzrost zaangażowania....
Nowe technologie usprawniają pracę i przyspieszają rozwój biznesu, ale niewłaściwe korzystanie z AI może prowadz...
Firmy działające w branży kryptoaktywów w UE, w tym w Polsce, mają czas do 30 czerwca 2025 r. aby dostosować się...
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (TSUE) wydał przełomowy wyrok, który może istotnie wpłynąć na dotychc...
Przesłanki i czynniki efektywnego wdrażania projektów OZE przez JST uwzględniające kwestie ekonomiczne, środowiskowe i społeczne.
Przedsiębiorcy rejestrujący znak towarowy muszą podjąć kluczową decyzję: wybór odpowiednich klas towarowych zade...
W salonach dealerskich sieci Suzuki w całej Polsce ruszyły pokazy premierowych motocykli Suzuki DR-Z4S i DR-Z4SM. Nowe maszyny będzie można zobaczyć w miastach praktycznie w całej Polsce.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas