Aktualizacja: 19.04.2025 20:43 Publikacja: 07.12.2019 00:01
Foto: Hongkong. Mong Kok. Fot. Artur Osiecki
Jeśli polska firma na targach w Chinach posłuży się materiałami reklamowo-marketingowymi niezgodnymi w treści z chińskim prawem reklamy to nie spotka ją za to kara. A to tylko dlatego, że wystawy handlowe rządzą się innymi prawami. Inaczej będzie, gdy już na chińskim rynku rozpocznie regularną sprzedaż i będzie chciała używać takich materiałów przy oferowaniu swoich produktów lub usług.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas