Reklama
Rozwiń

W Chinach treść reklamy musi odpowiadać cechom produktu

Mało kto wie, że chińskie prawo reklamy wymaga podawania prawdy i wprowadza szereg zakazów lub nakazów, których nieprzestrzeganie rodzi surowe skutki prawne.

Publikacja: 07.12.2019 00:01

W Chinach treść reklamy musi odpowiadać cechom produktu

Foto: Hongkong. Mong Kok. Fot. Artur Osiecki

Jeśli polska firma na targach w Chinach posłuży się materiałami reklamowo-marketingowymi niezgodnymi w treści z chińskim prawem reklamy to nie spotka ją za to kara. A to tylko dlatego, że wystawy handlowe rządzą się innymi prawami. Inaczej będzie, gdy już na chińskim rynku rozpocznie regularną sprzedaż i będzie chciała używać takich materiałów przy oferowaniu swoich produktów lub usług.

Reklama w Chinach – wymogi prawne

Pozostało jeszcze 95% artykułu

PRO.RP.PL tylko za 39 zł!

Świąteczna oferta! Przygotuj się na najważniejsze zmiany prawne w 2025 r.
Wszystko o składce zdrowotnej, wprowadzeniu kasowego PIT i procedury SME. Raporty biznesowe, analizy ekonomiczne, webinary oraz użyteczne kalendarium.
Nowe Rynki
Współpraca polsko-ukraińska przy odbudowie Ukrainy ma zyskać szersze ramy i nabrać rozpędu
Nowe Rynki
Wymiana handlowa z USA rośnie, ale ryzyko braku zapłaty przez firmy z USA też
Nowe Rynki
Jest szansa na eksport polskiej wołowiny do Chin
Nowe Rynki
Pierwsze forum rektorów uczelni Polski i Uzbekistanu, czyli od nauki po biznes
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego
Nowe Rynki
Ułatwienie dla podróżujących drogą lotniczą z Polski do Wielkiej Brytanii
Materiał Promocyjny
„Nowy finansowy ja” w nowym roku