Aktualizacja: 19.04.2025 21:37 Publikacja: 31.01.2023 19:22
Polskie kosmetyki to jeden z naszych hitów eksportowych. Aktualnie coraz lepiej sprzedają się nad Zatoką Perską (Arabską).
Foto: Adobe Stock
Ostatni przykład to firma kosmetyczna Miraculum, która w grudniu 2022 r. zrealizowała pierwszą sprzedaż produktów JOKO do nowego klienta z Arabii Saudyjskiej. W jej ocenie to ważny krok w budowaniu świadomości tej marki wśród konsumentów w krajach Zatoki Arabskiej, choć tamtejsi konsumenci znają już dość dobrze kosmetyki znad Wisły i to niejednej firmy.
We wrześniu 2022 r. Miraculum notowane na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych poinformowało o realizacji kontraktu dla kontrahenta z Arabii Saudyjskiej o wartości ok. 430 tys. dolarów, a jednocześnie o zawarciu kolejnego kontraktu o wartości niemal 300 tys. dolarów. – Rok 2023 zapowiada się obiecująco. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest dostawa zamówienia dla klienta z Arabii Saudyjskiej o wartości 300 tys. dolarów. Trwają prace związane z produkcją. Realizacja tego kontraktu pozytywnie przełoży się na przychody spółki – mówi Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.
Reaktywację biura handlowego PAIH w Kijowie oraz powstanie drugiej placówki Agencji w zachodniej Ukrainie oraz w...
Stany Zjednoczone są już dla Polski siódmym rynkiem eksportowym z trzyprocentowym udziałem w całym polskim ekspo...
Po latach oczekiwania polscy producenci wołowiny mają szansę wejść do nielicznej grupy eksporterów mięsa wołoweg...
Ostatnie tygodnie przyniosły Uzbekistanowi szereg ważnych wydarzeń o charakterze politycznym. Pod koniec kwietni...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Na warszawskim Lotnisku Chopina powstał punkt wydawania paszportów tymczasowych. Polscy podróżni, w tym przedsię...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas