Ostatni przykład to firma kosmetyczna Miraculum, która w grudniu 2022 r. zrealizowała pierwszą sprzedaż produktów JOKO do nowego klienta z Arabii Saudyjskiej. W jej ocenie to ważny krok w budowaniu świadomości tej marki wśród konsumentów w krajach Zatoki Arabskiej, choć tamtejsi konsumenci znają już dość dobrze kosmetyki znad Wisły i to niejednej firmy.
We wrześniu 2022 r. Miraculum notowane na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych poinformowało o realizacji kontraktu dla kontrahenta z Arabii Saudyjskiej o wartości ok. 430 tys. dolarów, a jednocześnie o zawarciu kolejnego kontraktu o wartości niemal 300 tys. dolarów. – Rok 2023 zapowiada się obiecująco. Na pierwszy kwartał zaplanowana jest dostawa zamówienia dla klienta z Arabii Saudyjskiej o wartości 300 tys. dolarów. Trwają prace związane z produkcją. Realizacja tego kontraktu pozytywnie przełoży się na przychody spółki – mówi Sławomir Ziemski, członek zarządu Miraculum.