Aktualizacja: 03.12.2016 18:59 Publikacja: 03.12.2016 10:50
Foto: 123RF
W zbliżającym się okresie świąteczno – noworocznym wielu pracodawców daje swoim pracownikom prezenty. Wśród upominków przekazywanych z okazji świąt najczęściej pojawiają się paczki żywnościowe, bony i talony, karty przedpłacone, ale także środki finansowe wypłacane w gotówce. Dodatkowo, część pracodawców przekazuje dzieciom pracowników paczki mikołajkowe.
Z punktu widzenia przepisów podatkowych, działania te mogą powodować różnego rodzaju konsekwencje zarówno w PIT i CIT, jak również w VAT.
Kwoty miesięcznego dofinansowania z PFRON do wynagrodzeń pracowników z niepełnosprawnościami mają zostać podwyżs...
Jeszcze na tym posiedzeniu Sejmu posłowie Koalicji Obywatelskiej złożą projekt ustawy, wprowadzający obowiązek p...
Minimalne wynagrodzenie za pracę nie będzie jednak równe pensji zasadniczej.
Od dodatku motywacyjnego przysługującego pracownikom m.in. pomocy społecznej odprowadzane są składki ZUS i podat...
Podwyższenie kar to za mało, aby ograniczyć naruszenia praw pracowników. Potrzebne są przede wszystkim rutynowe...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas