Aktualizacja: 09.04.2021 12:13 Publikacja: 11.04.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
Pandemia Covid-19 doprowadziła do upowszechnienia się pracy zdalnej, która dotychczas była dość rzadkim zjawiskiem na polskim rynku pracy. Pracodawcy oraz pracownicy musieli zmierzyć się z nowymi problemami związanymi z organizacją i warunkami pracy, wykonywanej poza zakładem pracy.
Jednym z powszechnych problemów jest kwestia finansowania zakupu sprzętu biurowego dla pracownika pracującego zdalnie, a następnie rozliczenie takiego sprzętu z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas