Aktualizacja: 09.04.2021 12:13 Publikacja: 11.04.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
Pandemia Covid-19 doprowadziła do upowszechnienia się pracy zdalnej, która dotychczas była dość rzadkim zjawiskiem na polskim rynku pracy. Pracodawcy oraz pracownicy musieli zmierzyć się z nowymi problemami związanymi z organizacją i warunkami pracy, wykonywanej poza zakładem pracy.
Jednym z powszechnych problemów jest kwestia finansowania zakupu sprzętu biurowego dla pracownika pracującego zdalnie, a następnie rozliczenie takiego sprzętu z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Podatnicy będą mieć łatwiejszy dostęp do interpretacji indywidualnych wydawanych przez samorządowe organy podatk...
Dlaczego działalność małych i średnich przedsiębiorstw ma znaczenie. Wpływ przejęć MŚP na lokalne społeczności.
Rząd planuje zmiany w katalogu dozwolonej działalności fundacji rodzinnych. Zwolnieniem z CIT ma być objęty jedy...
Zmiany w firmie trzeba dobrze przemyśleć i zaplanować. W przeciwnym razie fiskus może zakwestionuje cel ekonomic...
Po latach oczekiwania wreszcie rusza system kaucyjny. Obejmuje on wybrane rodzaje butelek i puszek. Opakowanie b...
Rozbudowa szybkich sieci ładowania jest szczególnie ważna dla wzrostu sprzedaży samochodów ciężarowych, bez których trudno myśleć o dekarbonizacji – ocenia Małgorzata Kulis, dyrektor zarządzająca Volvo Trucks Polska.
Podatnicy, którzy wdrażają Krajowy System e-Faktur (KSeF), napotykają na liczne praktyczne problemy – zarówno po...
Jak LegalTech i AI realnie zmieniają pracę prawnika – od automatyzacji dokumentów i analizy danych po obsługę klienta i przygotowanie do procesów sądowych.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas