Aktualizacja: 09.04.2021 12:13 Publikacja: 11.04.2021 00:01
Foto: Adobe Stock
Pandemia Covid-19 doprowadziła do upowszechnienia się pracy zdalnej, która dotychczas była dość rzadkim zjawiskiem na polskim rynku pracy. Pracodawcy oraz pracownicy musieli zmierzyć się z nowymi problemami związanymi z organizacją i warunkami pracy, wykonywanej poza zakładem pracy.
Jednym z powszechnych problemów jest kwestia finansowania zakupu sprzętu biurowego dla pracownika pracującego zdalnie, a następnie rozliczenie takiego sprzętu z urzędem skarbowym i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas