Aktualizacja: 02.07.2025 00:30 Publikacja: 23.01.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z interpretacji indywidualnej dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 8 września 2022 r. (sygn. 0111-KDIB3-1.4012.507.2022.2.WN).
Wnioskodawca to spółka prowadząca działalność gospodarczą w zakresie przygotowywania i dostarczania żywności dla odbiorców zewnętrznych. W związku z rosnącą konkurencją na rynku, podejmuje działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów, tj. cateringu dietetycznego oraz diet sokowych. W ramach działań marketingowych, spółka współpracuje z influencerami, którzy otrzymują catering dietetyczny (lub diety sokowe) za 1 zł netto plus VAT, a w zamian: promują wnioskodawcę w mediach społecznościowych, polecają znajomym oraz rekomendują podopiecznym – w przypadku influencerów będących również trenerami personalnymi.
Organy podatkowe potwierdzają, że jeżeli podmiot zarządzający serwisem internetowym pobiera od twórców prowizję...
Polski przedsiębiorca zatrudniający cudzoziemca musi przede wszystkim ustalić jego rezydencję podatkową. Od tego...
Cudzoziemcy mogą w Polsce zakładać firmę na takich samych zasadach jak obywatele polscy. Ukraińcy prowadzący dzi...
Temat rezerw tworzonych na przyszłe świadczenia dla pracowników wraca co roku wraz z zamknięciem sprawozdań fina...
NSA uznał, że wyłączenie z limitu kosztów usług niematerialnych ma charakter wyjątkowy i nie obejmuje finalnych...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas