Aktualizacja: 12.07.2025 17:07 Publikacja: 23.01.2023 02:00
Foto: Adobe Stock
Tak wynika z interpretacji indywidualnej dyrektora Krajowej Informacji Skarbowej z 8 września 2022 r. (sygn. 0111-KDIB3-1.4012.507.2022.2.WN).
Wnioskodawca to spółka prowadząca działalność gospodarczą w zakresie przygotowywania i dostarczania żywności dla odbiorców zewnętrznych. W związku z rosnącą konkurencją na rynku, podejmuje działania marketingowe w celu zwiększenia sprzedaży swoich produktów, tj. cateringu dietetycznego oraz diet sokowych. W ramach działań marketingowych, spółka współpracuje z influencerami, którzy otrzymują catering dietetyczny (lub diety sokowe) za 1 zł netto plus VAT, a w zamian: promują wnioskodawcę w mediach społecznościowych, polecają znajomym oraz rekomendują podopiecznym – w przypadku influencerów będących również trenerami personalnymi.
Straty są wpisane w ryzyko działalności gospodarczej. Z reguły powstają jako skutek błędnych decyzji biznesowych...
Przedsiębiorcy powinni już teraz zacząć przygotowania do wdrożenia systemu KSeF, aby uniknąć błędów i kar finans...
Podatnik, który poniósł wydatki samochodowe, np. na paliwo, naprawy, ubezpieczenie, może uwzględnić je jako kosz...
Przewidywane przychody generowane przez transakcje związane z udostępnieniem wartości niematerialnych i prawnych...
Dla uznania straty powstałej w wyniku oszustwa czy wyłudzenia za koszt uzyskania przychodów CIT nie wystarczy sa...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas