Reklama

Czy straty z oszustw i cyberkradzieży są kosztem uzyskania przychodów

Wiele firm boryka się z trudnościami w zaliczeniu do kosztów uzyskania przychodów strat wynikających z oszustw i kradzieży, zwłaszcza gdy organy skarbowe kwestionują należyte zabezpieczenie transakcji.

Publikacja: 14.04.2025 04:30

Czy straty z oszustw i cyberkradzieży są kosztem uzyskania przychodów?

Czy straty z oszustw i cyberkradzieży są kosztem uzyskania przychodów?

Foto: Adobe Stock

Straty wynikające z oszustw i kradzieży stanowią istotny problem dla przedsiębiorców. Mogą one prowadzić do utraty znacznych środków, ale także powodują poważne konsekwencje podatkowe. W artykule przedstawiamy najnowsze interpretacje organów podatkowych dotyczące strat spowodowanych oszustwami i kradzieżą. Omawiamy też warunki, które należy spełnić, aby ująć straty w kosztach podatkowych.

Warunki rozliczenia strat z kradzieży w kosztach uzyskania przychodów

Pozostało jeszcze 96% artykułu

PRO.RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Podwójna siła dziennikarstwa w jednej ofercie.

Kup roczny dostęp do PRO.RP.PL i ciesz się pełnym dostępem do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie zyskujesz nieograniczony dostęp do The New York Times, w tym News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Działalność dozwolona fundacji rodzinnej, czyli jaka
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Podatki lokalne w centralnej bazie
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Najem krótkoterminowy – koniec preferencji dla fundacji rodzinnej
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: Reorganizacja w firmie – na co zwrócić uwagę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Podatki, Księgowość i Rachunkowość
Julita Karaś-Gasparska: System kaucyjny to szereg obowiązków dla firm
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama
Reklama